اخبار بازی

آن روی دیگر من چیزی جز کلایو نیست! | بِن چه می‌گوید؟

دنیای بازی

بن استار بازیگر نقش کلایو رازفیلد و عضو طولانی‌مدت کامیونیتی سری فاینال فانتزی اخیرا در مصاحبه‌ای بیان داشته است که دچار یک وابستگی شخصی به این نقش شده است؛ او در هر زمان دیگر برای حضور در جایگاه کلایو آماده خواهد بود. در دنیای بازی، همراه اخبار ویدیوگیم باشید.

با عرضه‌ی بازی فاینال فانتزی ۱۶، تغییر رسمی فرمول سری برای بسیاری جذاب بود و مشخص شد که این مجموعه کماکان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. فراموش نکنیم که FF16 یک اثر سینمایی جذاب است که ایفای نقش درخشان بازیگران خبره در کسب اعتبار بازی، بی‌تاثیر نبوده است. بن استار بازیگر نقش کلایو و عضو قدیمی کامیونیتی فرنچایز فاینال فانتزی که در طی سال‌ها مورد احترام کامیونیتی بوده است، امسال از کسب جایزه‌ی بهترین بازیگر در گیم آواردز ۲۰۲۳ بازماند اما او بالاتر از هر چیز دیگر، کلایو را دوست می‌دارد و او را بخشی از خود می‌داند.

بن استار در آخرین قسمت پادکست مصاحبه‌ی وب‌سایت VGC حضور پیدا کرد و بیان داشت که «اگر ایفای دوباره‌ی نقش کلایو از من درخواست شود، فرصت این کار را از دست نخواهم داد». او ادامه می‌دهد که یک وابستگی شخصی به او [کلایو] حس کرده و اگر دیگران بخواهند که کلایو در کارهای بعدی نیز حضور داشته باشد، وی با یک احساس مسئولیت بالا حضور در این نقش را می‌پذیرد.

در بخش دیگری از این پادکست درباره‌ی حضور احتمالی شخصیت کلایو در سری Kingdom Hearts پرسیده شده که بن استار، بیان می‌دارد هنوز درباره‌ی این موضوع با او صحبتی نشده است. Kingdom Hearts از جمله فرنچایزهای موفق کمپانی اسکوئر انیکس بوده که به قرار دادن کاراکترهای دنیای دیزنی و جهان فاینال فانتزی در کنار یکدیگر می‌پردازد.

بازی فاینال فانتزی ۱۶ در کنار محتوای پایه، دو بسته الحاقی پولی به ارزش ۲۴.۹۹ دلار دریافت کرده است که محتوای داستانی بیشتری در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. ناگفته نماند که روند پورت PC بازی بر پایه‌ی نسخه‌ی نهایی و کامل اثر به جریان افتاده است.

قسمت کامل این اپیزود را از این نشانی تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا