اخبار بازی

مدیر استودیوهای Xbox یک روز بعد از تعطیلی Tango Gameworks خواستار بازی‌هایی کوچک‌تر برای کسب جوایز است

گیمفا

بازی Hi-Fi Rush چندین جایزه از جمله BAFTA (برای انیمیشن) را کسب کرده بود.

یک روز پس از تعطیلی Tango Gameworks، مدیر استودیوهای Xbox، یعنی مت بوتی (Matt Booty)، به کارمندان گفته است، به بازی‌های کوچک‌تری نیاز دارند که برایشان، اعتبار و جوایز فراهم کند.

بر اساس گزارشات The Verge، مت بوتی پس از تعطیل شدن چندین استودیوی Bethesda، گفت‌وگویی با کارمندان داشته است.

در حالی که مشخص نیست طبق تعاریف مایکروسافت، منظور از بازی‌های “کوچک” چیست، اما قبلا، از Hi-Fi Rush به‌عنوان یکی از بازی‌های کوچک‌تر خود یاد کرده بود.

بازی Hi-Fi Rush جوایز متعددی را کسب کرده بود. از میان آن‌ها می‌توان به جایزه CEDEC 2023 برای صدا، جایزه Game Awards (2023) برای بهترین طراحی صوتی، جایزه Tin Pan Alley برای بهترین موسیقی در یک بازی ویدیویی (از جوایز New York Game Awards)، جایزه GDC برای بهترین صدا و نهایتا، جایزه BAFTA برای انیمیشن، اشاره کرد.

پس از اینکه مت بوتی، نظر خودش را به اشتراک گذاشت، جان یوهاناس (John Johanas)، کارگردان بازی Hi-Fi Rush، با انتشار تصویری از یکی از کاراکترهای خشمگین این بازی، به پست او واکنش نشان داد.

بازی Hi-Fi Rush امتیاز ۸۷ را (برای نسخه ایکس باکس سری ایکس/اس) و ۹۰ (برای رایانه شخصی) براساس صفحه متاکریتیک دریافت کرده است. ۹۶ درصد از منتقدان Open Critic تجربه آن را توصیه می‌کنند.

شینجی میکامی نیز از تعطیلی استودیوی Tango Gameworks، ابراز تاسف کرد. این بازی آخرین اثر استودیو قبل از خروج شینجی میکامی بود و اولین پروژه‌ای بود که توسط او کارگردانی نشد.

به تازگی نیز مشخص شد که دو استودیوی Arkane Austin و Tango Gameworks در حال توسعه بازی‌های جدید خود بودند. به گزارش Bloomberg، به‌نظر می‌رسد Arkane قصد داشته تا به ریشه‌های خود بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا