اخبار بازی

کد وبسایت راکستار به احتمال انتشار Red Dead Redemption روی سرویس‌های اشتراکی اشاره دارد

گیمفا

Red Dead Redemption که بدون شک یکی از بزرگترین فرنچایزهای صنعت بازی و دومین مجموعه موفق راکستار است، احتمالا به سرویس‌های اشتراکی اضافه شود.

به تازگی گزارش شده است که Red Dead Redemption سرانجام برای پلتفرم PC عرضه خواهد شد. حالا یک افشاگری دیگر حاکی از آن است که این بازی احتمالاً به سرویس‌های اشتراکی مانند گیم پس و پلی استیشن اکسترا/پریمیوم هم راه پیدا کند.

یک کد که به تازگی به وبسایت رسمی اضافه شده است، موارد زیر را لیست می‌کند:

موجود برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۳، پلی استیشن پلاس پریمیوم برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵، ایکس‌باکس ۳۶۰، و ایکس‌باکس گیم پس برای ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس/اس.

Red Dead Redemption روی تمام پلتفرم‌های ذکر شده به جز گیم پس و پلی استیشن پلاس پریمیوم عرضه شده است، که این موضوع نشان می‌دهد این بازی ممکن است به زودی روی این سرویس‌ها هم قرار بگیرد. با این حال، این نکته هم قابل ذکر است که این کد ممکن است به طور تصادفی توسط یکی از کارمندان راکستار نوشته شده باشد. بنابراین، بهتر است فعلا با کمی تردید به چنین اخباری نگاه کنیم، چرا که هنوز به طور رسمی تایید نشده‌اند.

با توجه به سابقه‌ی راکستار در عرضه‌ی بازی‌هایش روی سرویس‌های اشتراکی، احتمال اینکه Red Dead Redemption روی گیم‌پس و پلی استیشن پلاس عرضه شود، وجود دارد. Red Dead Redemption 2 به تازگی جزوی از لیست ماه مه پلی استیشن پلاس بوده و البته این بازی در سال ۲۰۲۰ روی گیم‌پس در دسترس قرار داشت. بنابراین، احتمال زیادی وجود دارد که Red Dead Redemption هم به زودی روی هر دو سرویس اشتراکی عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا