اخبار بازی

شایعه: اطلاعات جدیدی از Resident Evil 9 فاش شد

گیمفا

شخصی در شبکه اجتماعی X، مدعی شده که اطلاعاتی درباره داستان بازی Resident Evil 9 دریافت کرده است.

مدتی است که گزارشات و شایعات زیادی از نسخه بعدی Resident Evil به گوش می‌رسد. جدیدترین شایعه را صفحه کامیونیتی Resident Evil به زبان عربی در X منتشر کرده است. این شخص ادعا کرده که از منبعی که نمی‌تواند نامش را فاش کند، این اطلاعات را دریافت کرده است. سخنان او به شرح زیر هستند:

  • لئون اس کندی (Leon S. Kennedy)، شخصیت اصلی بخش ابتدایی بازی خواهد بود. منبع مذکور درباره باقی بازی اظهار نظر نکرده و مشخص نیست که آیا لئون پس از مقدمه در بازی حاضر است یا خیر. پس بازی Resident Evil 9، ممکن است چندین شخصیت اصلی داشته باشد.
  • همان طور که داسک گالم (Dusk Golem) پیش‌تر گفته بود، بازی در منطقه‌ای واقع در جنوب‌شرقی آسیا روایت خواهد شد. ممکن است در ادامه داستان، مکان بازی تغییر کند.
  • بازی در تابستان ۲۰۲۵ روایت خواهد شد. پس لئون کندی در هنگام وقایع این اثر، ۴۸ ساله خواهد بود.
  • سی‌‌امین سالگرد سری Resident Evil سال ۲۰۲۶ خواهد بود و Capcom برنامه دارد تا ریمیک نخستین عنوان این سری را در آن سال عرضه کند. عرضه ریمیک Resident Evil 1، همان سوپرایزی است که پیش‌تر کارگردان این سری درباره‌اش صحبت کرده بود.

داسک گالم، منبع داخلی مشهور Capcom، مدتی پیش گفته بود که عرضه Resident Evil 9 به صورت داخلی تاخیر خورده است. شرکت Capcom هنوز از بازی جدید سری Resident Evil رونمایی نکرده است و ممکن این اتفاق طی شوکیس احتمالی PlayStation در ماه جاری رخ دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا