اخبار بازی

هویت راوی سری Hades مشخص شد

گیمفا

دسترسی زودهنگام بازی Hades II مدتی پیش منتشر شد و با عرضه‌اش، به سوال ۶ ساله طرفداران پاسخ داد: راوی سری Hades کیست؟

دسترسی زودهنگام Hades II کمی پیش‌تر برای کاربران رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت و مورد تحسین همگانی بازیکنان و منتقدین واقع شد. این بازی همچنین یکی از رازهای بزرگ بازی اول را افشا می‌کند.

هویت راوی بازی Hades با وجود این که او دائما با زگرئوس (Zagreus)، شخصیت اصلی بازی در حال صحبت بود، در هیچ کدام از گفتگوهای این اثر افشا نشد. اما اکنون، ملینوئه (Melinoe)، شخصیت اصلی Hades II، در یکی از گفتگوها با راوی، پرده از این راز برداشته است.

پس از گذراندن دو شب در بازی Hades II و بازگشت به Crossroads، با یک فلش‌بک مواجه می‌شوید. در این فلش‌بک، ملینوئه کودک با هکاته (Hecate) مشغول قایم باشک بازی است که راوی شروع به صحبت می‌کند. ملینوئه ناگهان سخن او را می‌شکند و چنین می‌گوید:

ساکت باش هومر! اگر قرار باشد تمام حرکات من را توصیف کنی هیچوقت هکاته را پیدا نمی‌کنم!

هومر (Homer)، شاعر و داستان‌سرای یونان باستان بود که در قرن هفتم یا هشتم پیش از میلاد در یونان زندگی کرده است. او دو کتاب مشهور ادیسه و ایلیاد را نوشت که اکنون از آن‌ها به عنوان مهم‌ترین منابع تاریخی یونان باستان یاد می‌شود.

دسترسی زودهنگام بازی Hades II برای رایانه‌های شخصی از طریق فروشگاه‌های استیم و اپیک گیمز در دسترس قرار دارد. به گفته استودیوی Supergiant Games، این عنوان حداقل تا پایان سال ۲۰۲۴ در دسترسی زودهنگام باقی خواهند ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا