اخبار بازی

نظرسنجی: ۴۱ درصد گیمرها خواهان فیلم Red Dead هستند

گیمفا

در یک نظرسنجی از مخاطبین بریتانیایی، ۴۱ درصد شرکت‌کنندگان انتخاب کردند که خواهان یک فیلم از فرنچایز Red Dead Redemption هستند.

این نظرسنجی با هدف اندازه‌گیری شور و اشتیاق پیرامون اقتباس‌ها از بازی‌های ویدیویی انجام شد که روز به روز محبوب‌تر هم می‌شوند. طی رویداد یاد شده، از افراد این سوال‌ها مطرح شد که از تماشای چه اقتباس‌هایی تا به امروز لذت برده‌اند، برای کدام اقتباس‌های تایید شده برای سال‌های آتی هیجان‌زده هستند و دوست دارند چه بازی‌ای به مدیوم سینما یا تلویزیون راه پیدا کند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۴۹ درصد افراد برای سریال تلویزیونی Fallout هیجان‌زده هستند که در تاریخ ۱۱ آوریل پخش خواهد شد. اقتباس‌های BioShock و God of War که در دست ساخت هستند نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش «اقتباس‌های رویایی» که افراد دوست دارند هر چه زودتر ساخته شوند، Red Dead Redemtpion با رای ۴۱ درصد از گیمرها در رتبۀ اول قرار گرفت. پس از آن Mass Effect با ۳۸ درصد، Horizon با ۳۳ درصد و The Elder Scrolls با ۲۹ درصد آرا، در جمع رتبه‌های برتر حضور دارند. شاید برایتان جالب باشد که ۲ درصد از افراد خواهان اقتباس از سری ورزشی FIFA بوده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا