اخبار بازی

رسمی: Shadow of the Erdtree تنها بسته‌الحاقی Elden Ring خواهد بود

گیمفا

هیدتاکا میازاکی، رئیس استودیوی FromSoftware، تایید کرد که Shadow of the Erdtree  تنها بسته الحاقی بازی نقش‌آفرینی محبوب Elden Ring خواهد بود.

میازاکی در مصاحبه با نشریه چینی Zhihu، گفته است که برخلاف عناوین قبلی FromSoftware مانند Dark Souls 3، این توسعه‌دهنده به دلیل ماهیت جهان باز الدن رینگ، تنها قصد انتشار یک بسته الحاقی را برای آن دارد. میازاکی در این زمینه گفت:

Shadow of the Erdtree اولین و آخرین بسته الحاقی است و ما هیچ برنامه‌ای برای افزودن محتوای بیشتر به بازی را نداریم.

الدن رینگ بر کاوش و ماجراجویی در دنیایی وسیع تأکید دارد. برای ارائه چنین تجربه‌ای، به طور اجتناب‌ناپذیری به یک محیط گسترده و عظیم نیاز است. بنابراین، به جای تقسیم آن به چند بخش، بهتر است به سادگی یک بسته الحاقی بزرگ بسازیم. اگر آن‌ها به صورت جداگانه فروخته شوند، آزادی در کاوش و حس ماجراجویی کاهش می‌یابد.

با این حال، شاید Shadow of the Erdtree که در تاریخ ۲۱ ژوئن (۱ تیر) عرضه می‌شود، آخرین تجربه طرفداران از سرزمین‌های میانی نباشد، زیرا میازاکی احتمال ساخت یک دنباله کامل را رد نکرد. او در پاسخ به سوالی درباره آینده فرنچایز اظهار داشت که FromSoftware عمداً پایان بازی‌هایش را برای دنباله‌های بالقوه باز می‌گذارد و به نظر می‌رسد الدن رینگ نیز از این قاعده مستثنی نیست.

میازاکی در مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲) اشاره کرد که FromSoftware هنوز تصمیمی در مورد ساخت دنباله نگرفته است اما نسبت به باز نگه داشتن گزینه‌های خود ابراز تمایل کرد. او گفت:

نمی‌خواهیم بگوییم که این پایان حماسه الدن رینگ خواهد بود.

ما حرف مشابه‌ای را در پایان Dark Souls 3 نیز زدیم. نمی‌خواستیم در آن زمان آن امکانات را از بین ببریم یا خود را محدود کنیم. به همین دلیل، داستانی مشابه با عنوان الدن رینگ نیز وجود دارد. ما نمی‌خواهیم گزینه‌های در دسترس را از بین ببریم. ممکن است در آینده ایده‌های بیشتری وجود داشته باشد.

موفقیت الدن رینگ ممکن است FromSoftware را به ساخت دنباله آن تشویق کند زیرا این بازی تا فوریه ۲۰۲۴ (بهمن ۱۴۰۲) به فروش شگفت‌انگیز ۲۳ میلیون واحد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا