اخبار بازی

منبع داخلی: Xbox می‌خواهد Fallout بعدی زودتر عرضه شود

گیمفا

با موفقیت سریال تلویزیونی Fallout و نگاهی به خواسته‌های طرفداران این فرنچایز از مدت‌ها پیش، می‌توان به راحتی متوجه شد که چندین سال صبر برای بازی جدید این سری ظالمانه است. اما یک منبع داخلی معتبر مدعی شده که مایکروسافت و تیم Xbox به دنبال راهی هستند تا نسخۀ بعدی این فرنچایز زودتر عرضه شود.

در حال حاضر، انتظار می‌رود عنوان Fallout 5 تا دهۀ ۲۰۳۰ آماده و عرضه نشود، زیرا استودیوی Bethesda در حال ساخت The Elder Scrolls 6 است. به غیر از نسخۀ جدید TES، وعده‌هایی برای عرضۀ بسته‌الحاقی برای Starfield وجود دارد. تمامی این‌ پروژه‌ها باعث می‌شوند Fallout 5 را به این زودی‌ها نبینیم. اما حالا با محبوبیت هر چه بیشتر Fallout به لطف سریال تلویزیونی، منطقی است که شرکت مایکروسافت هر چه سریع‌تر تولید بازی بعدی را آغاز کند.

جز کوردن (Jez Corden)، منبع داخلی مشهور، در پادکست The Xbox Two مدعی شد که شرکت مایکروسافت از تقاضا برای برند Fallout آگاه بوده و تنها مسیر منطقی‌ای که وجود دارد، افزایش سرعت ساخت Fallout 5 با گرفتن IP از استودیوی بتسدا و تحویل دادن آن به یک استودیوی دیگر است. به عبارتی، آن‌ها قصد دارند بعد از سال‌ها، اولین بازی اصلی از سری Fallout توسط استودیویی غیر از بتسدا ساخته شود.

آیا باری دیگر سری Fallout به Obsidian واگذار خواهد شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا