اخبار بازی

سبک بازی Project 007 ترکیبی از سوم شخص و اول شخص خواهد بود [شایعه]

دنیای بازی

شرکت IO Interactive به دنبال استخدام فردی است که قادر به ایجاد سناریوهای مبارزه برای بازی‌های سوم شخص و اول شخص باشد. این موضوع احتمالا با یکی از پروژه‌های ویژه این شرکت در ارتباط باشد. برای دریافت اطلاعات و اخبار بیشتر، با وب‌سایت دنیای بازی همراه باشید.

شرکت IO Interactive در سال ۲۰۲۰ اعلام کرده بود که توسعه یک بازی با محوریت جیمز باند را آغاز کرده است. ظاهرا روند ساخت این پروژه که با نام رمزی Project 007 شناخته می‌شد، از همان سال شروع شده و تاکنون ادامه داشته است. با وجود اینکه از سال ۲۰۲۰ تاکنون ۴ سال می‌گذرد، اما اطلاعات و اخبار زیادی از این بازی منتشر نشده است. با این حال، اخیرا شرکت سازنده این بازی یک آگهی شغلی منتشر کرده که ممکن است به نکته جالبی در مورد این بازی اشاره کند.

این تبلیغ که توسط وب‌سایت Tech4gamers تحلیل شده، نشان می‌دهد که شرکت IO Interactive به دنبال یک طراح ارشد برای پروژه Project 007 می‌گردد. با توجه به اینکه در آگهی ذکر شده طراح مذکور باید قادر به طراحی مبارزات اول شخص و سوم شخص باشد، می‌توان این طور تصور کرد که بازی Project 007 قرار است ترکیبی از سبک‌های اول شخص و سوم شخص باشد.

البته این تبلیغ اطلاعات زیادی را مشخص نمی‌کند و نمی‌توان در رابطه با سبک گیم‌پلی Project 007 نیز با اطمینان نظر داد. با این حال، بیشتر افراد تصور می‌کنند که از آنجایی که شما در این بازی نقش جیمز باند را دارید، گیم‌پلی آن به احتمال زیاد سوم شخص خواهد بود. البته این موضوع را می‌توان به راحتی انکار کرد، زیرا ساخت و توسعه یک بازی اول شخص با محوریت جیمز باند نیز چندان دور از ذهن نیست.

با این حال نگاهی به محصولات شرکت IO Interactive نشان می‌دهد که این شرکت تا به حال در هر دو سبک بازی‌های گوناگونی را توسعه داده است. البته بیشتر عناوینی که توسط این استودیو توسعه یافته‌اند، از گیم‌پلی سوم شخص بهره می‌برند، اما نمی‌توان از عناوینی مانند Hitman 3 VR و حالت اول شخص Hitman: Blood Money چشم پوشی کرد.

این اولین باری نیست که آگهی‌های استخدام شرکت IO Interactive در رابطه با بازی Project 007 اطلاعات متعددی را به اشتراک می‌گذارند. پیش از این نیز آگهی‌های شغلی متعددی منتشر شده بودند که به موارد گوناگونی مانند صحنه‌های شخصیت محور همراه با گفت‌وگوی بین شخصیت‌ها و داستان‌سرایی سندباکس اشاره داشته‌اند. شرکت IO Interactive همچنین تایید کرده است که این بازی شامل یک داستان مستقل خواهد بود که امکان دارد به شروع یک سه‌گانه تبدیل شود.

هنوز اطلاعات رسمی خاصی برای بازی Project 007 منتشر نشده است و حتی مشخص نشده نام آن قرار است چه باشد. تاریخ انتشار این بازی نیز نامعلوم است، هرچند توسعه‌دهندگان در سال ۲۰۲۲ اعلام کرده بودند که این بازی تا اوایل سال ۲۰۲۵ منتشر نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا