اخبار ورزشی

منچستریونایتد به دنبال دروازه‌بان سوسیه‌داد

باشگاه منچستریونایتد در نظر دارد دروازه‌بان جدیدی را به ترکیب خود اضافه کند.

فوتبال 11

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منچستریونایتد این فصل با سرمربیگری اریک تن‌هاخ 81 گل در رقابت‌های مختلف دریافت کرده است که بالاترین میزان گل دریافتی توسط این تیم در 47 ساله گذشته است. این باشگاه قصد دارد دروازه‌بانی جدید را در تابستان پیش‌رو به ترکیب خود اضافه کند.

منچستریونایتد که تابستان گذشته آندره اونانا را با قراردادی پنج ساله به ارزش 43.8 میلیون پوند از اینتر به خدمت گرفت، ظاهراً از عملکرد دروازه‌بان کامرونی‌اش راضی نیست و قصد دارد یک دروازه‌بان اسپانیایی را به خدمت بگیرد.

بر اساس گزارش روزنامه «مارکا» اسپانیا؛ باشگاه منچستریونایتد در نظر دارد الکس رمیرو دروازه‌بان اسپانیایی تیم رئال سوسیه‌داد را در تابستان پیش‌رو جایگزین اونانا کند. با این شرایط ممکن است منچستری‌ها اقدام به فروش دروازه‌بان کامرونی خود در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو کنند.

رمیروی 29 ساله که سابقه عضویت در تیم‌های اتلتیک بیلبائو، لوانته و اوئسکا را در کارنامه حرفه‌ای‌اش دارد، به سوسیه‌داد کمک کرده تا در حال حاضر با 54 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی لالیگا باشد. قرارداد فعلی او با این باشگاه اسپانیایی تا سال 2027 اعتبار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا