اخبار بازی

گزارش: مایکروسافت در نظر دارد بازی Hellblade 2 را روی پلی استیشن ۵ منتشر کند

گیمفا

مایکروسافت هفته خودش را با تعطیل کردن چهار استودیوی فرست‌پارتی، از جمله Arkane Austin و Tango Gameworks آغاز کرده و بحث‌هایی گسترده، پیرامون وضعیت فعلی بخش ایکس باکس شکل گرفته است.

گزارش اخیر The Verge در روز چهارشنبه، احتمالا تصویر عمیق‌تری را از وضعیت فعلی این هرج و مرج نشان دهد. بر اساس این گزارش، مایکروسافت با مدیریت استودیوهای داخلی خود و دارایی‌های معنوی‌اش دست و پنجه نرم می‌کند.

یکی از نکاتی که The Verge به آن اشاره داشته، این است که آیا مایکروسافت باید یکی از انحصاری‌های اصلی‌اش، یعنی Senua’s Saga: Hellblade 2، را بری پلی استیشن ۵ منتشر کند یا خیر.

تام وارن (Tom Warren)، خبرنگار The Verge، خاطر نشان کرده که Hellbalde 2، اثری دیگر است که مایکروسافت در نظر دارد روی پلی استیشن ۵ منتشر کند. تام وارن، جزو اولین کسانی بود که گزارش داد مایکروسافت قصد دارد، عناوین فرست‌پارتی خود را روی دیگر پلتفرم‌ها در دسترس قرار دهد. او همچنین قبل از تاییدیه رسمی این موضوع، نام چهار بازی را مشخص کرده بود.

عرضه بازی Hellblade 2 روی پلی استیشن ۵، احتمالا مدتی زمان خواهد برد. این بازی قرار است تا ماه آینده برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه شخصی منتشر شود. بنابراین انتشار آن روی دیگر پلتفرم‌ها به تعویق خواهد افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا