اخبار بازی

تعداد بازیکنان همزمان بازی Tekken 8 به بیش از دو برابر نسخه قبلی رسیده است

دنیای بازی

جدیدترین بازی شرکت Bandai Namco به آمار موفقیت آمیزی رسیده و هم اکنون به بیش پنجاه هزار بازیکن همزمان در پلتفرم Steam دست پیدا کرده است. این تعداد بیش از دو برابر تعداد بازیکن همزمان بازی Tekken 7 است. برای دریافت اطلاعات و اخبار بیشتر، با وب‌سایت دنیای بازی همراه باشید.

چندی پیش بود که بازی Tekken 8 منتشر شد و بلافاصله با هیجان و استقبال گسترده منتقدان همراه شد. به نظر می‌رسد آمار فروش این بازی مبارزه‌ای، به خوبی نشان‌دهنده موفقیت آن باشد. تاکنون دست کم در بریتانیا، بازی Tekken 8 نسبت به عناوین مبارزه‌ای دیگر توانسته شروع بهتری داشته باشد و تا حدودی موفق‌تر عمل کند. طبق گفته کریستوفر درینگ از نشریه GamesIndustry در توییتر، بازی Tekken 8 در بریتانیا دو برابر بیشتر از بازی Street Fighter 6 فروش داشته است.

جالب اینکه شرکت Capcom بازی Street Fighter 6 را بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ نیز عرضه کرده بود، در حالی که Bandai Namco بازی Tekken 8 را فقط بر روی کنسول‌های نسل فعلی عرضه کرد. البته نمی‌توان انکار کرد که آمار گفته شده تنها فروش دیجیتال را مد نظر قرار می‌دهد. چنانچه بخواهیم آمار نسخه‌های فیزیکی فروخته شده را در نظر بگیریم، امکان دارد تغییرات بیشتری را نیز شاهد باشیم.

پس از انتشار بازی Tekken 8، این بازی توانست به رکورد پنجاه هزار بازیکن همزمان در استیم دست پیدا کند که دو برابر بیشتر از تعداد بازیکنان همزمان Tekken 7 بوده است. قبل از عرضه نسخه اصلی، آقای Katsuhiro Harada به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده بازی فاش کرده بود که عرضه دموی بازی باعث شده تعداد پیش خریدها افزایش یابد.

بخشی از مشکلات بازی نیز به لطف نسخه دمو مشخص شده و هم اکنون توسط سازندگان برطرف شده است. همچنین بخش آنلاین بازی با مشکلات گوناگونی دست و پنجه نرم می‌کند و بازیکنان، خواستار برطرف کردن این مشکلات شده‌اند. بازی Tekken 8 هم‌اکنون برای کنسول پلی‌استیشن ۵، کنسول ایکس‌باکس سری اس/ایکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا