اخبار بازی

فیل اسپنسر به آینده Xbox اطمینان دارد؛ تاکید بر نیاز این برند به جذب مشتریان جدید

گیمفا

فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رییس بخش گیمینگ مایکروسافت، می‌گوید به آینده‌ی برند Xbox اطمینان دارد و در عین حال بر نیاز به جذب مشتریان جدید نیز تاکید می‌کند.

آقای اسپنسر هفته گذشته در نشست DICE با استفن توتیلو (Stephen Totilo)، خبرنگار حوزه صنعت گیم مصاحبه کرد و نظرات قابل توجه‌ای در مورد آینده‌ی Xbox و کل صنعت بازی به اشتراک گذاشت.

وی با گفتن اینکه به آینده‌ی Xbox بسیار مطمئن است، اظهار داشت:

جالب به نظر می رسد، اما من هرگز نسبت به جایی که هستیم بیشتر از این خوش‌بین نبوده‌ام. ما در بازار PC و بازی‌های ابری رشد می‌کنیم. استودیوهای بازی‌سازی ما یک سازمان خلاق شگفت انگیز است و به خوبی از آن‌ها حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.ما باید بخشی از این صنعت در حال رشد باشیم. من فکر می کنم این باید یک تمرکز واقعی باشد.

مدیر بخش گیمینگ مایکروسافت پیدا کردن بازیکنان جدید را راه حل جبران رشد ناچیز سال گذشته در سراسر صنعت بازی می‌داند.

فکر نمی‌کنم در یافتن بازیکنان جدید به اندازه کافی خوب کار کرده‌ایم. بیایید کنسول‌ها را به عنوان یک مثال خوب انتخاب کنیم: ما ۲۰۰ میلیون خانواده جهانی پیدا کردیم که بازی‌های کنسولی را تجربه می‌کند. و این رقم در ۵ الی ۶ سال گذشته تغییر نکرده است.

ما قیمت بازی‌ها را افزایش داده‌ایم، بیماری کووید ۱۹ را پشت سر گذاشتیم و راه‌هایی برای بدست آوردن درآمد بیشتر به ازای هر بازیکن پیدا کردیم. فکر می‌کنم در نقطه‌ای به اوج خواهیم رسید.

ما باید مشتریان جدیدی پیدا کنیم. شما مشتریان جدیدی را از طریق روش‌های جدید ارائه بازی‌ها به بازیکنانی که امروز نمی‌توانند آن بازی‌ها را تجربه کنند، پیدا می‌کنید. چه در دستگاه‌ها، چه در دسترسی و چه در قیمت بازی‌های ویدیویی.

این استراتژی با اعلامیه اخیر مایکروسافت در مورد عرضه‌ی چهار بازی انحصاری ایکس باکس بر روی کنسول‌های دیگر مطابقت دارد. این بازی‌ها عناوینی هستند که مایکروسافت برای افزایش پایگاه بازیکنان خود لازم تشخیص داده است. اخیراً تایید شده است که بازی‌های Pentiment، Sea of Thieves، Hi-Fi Rush و Grounded راهی کنسول‌های پلی استیشن و نینتندو سوییچ خواهند شد.

نظر شما در این باره چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا