اخبار بازی

اثر بعدی استودیوی Media Molecule بیشتر یک بازی است تا ابزار خلق محتوا

گیمفا

بنیان‌گذار استودیوی Media Molecule فاش کرد که عنوان بعدی این استودیو بیشتر روی جنبه‌های گیم‌پلی تمرکز خواهد داشت تا اینکه یک ابزار ساخت بازی باشد.

مارک هیلی (Mark Healey)، پس از جدایی اخیرش از Media Molecule، در مصاحبه‌ای درباره آینده این استودیو صحبت کرد. هیلی در این باره گفت:

فکر نمی‌کنم خبر محرمانه‌ای باشد، مثلاً آن‌ها روی یک IP جدید کار می‌کنند. تا جایی که من می‌دانم، این عنوان بیشتر یک بازی است تا یک ابزار خلق محتوا.

او در ادامه افزود:

فکر می‌کنم سونی هنوز به Media Molecule ایمان زیادی دارد، بنابراین مطمئنم که حداقل آن‌ها می‌توانند این بازی را بسازند و امیدوارم دوباره به سودآوری برسند.

هیلی در بخش دیگری از مصاحبه پیرامون آخرین پروژه بزرگ Media Molecule یعنی Dreams صحبت کرد. او متذکر شد که اگر Dreams از همان ابتدا قابلیت بازی به صورت چندنفره و یک نسخه برای رایانه‌های شخصی داشت، احتمالاً موفقیت بیشتری کسب می‌کرد.

هیلی با نگاهی به گذشته در مورد Dreams گفت:

ما خیلی خوش‌شانس بودیم که اجازه ساخت چنین پروژه‌ دیوانه‌واری را پیدا کردیم. واقعاً شگفت‌انگیز است که توانستیم آن را عملی کنیم. صادقانه بگویم، وجود چنین چیزی روی کنسول باعث نمی‌شود که من هیچ‌گونه سرخوردگی داشته باشم.

پشتیبانی از Dreams در سپتامبر ۲۰۲۳ به پایان رسید و استودیوی Media Molecule در حال حاضر روی یک IP جدید کار می‌کند. این بدان معناست که بازی جدید دنباله Dreams یا LittleBigPlanet نخواهد بود، بلکه یک عنوان کاملاً جدید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا