اخبار بازی

شروع بازی Suicide Squad: Kill the Justice League بسیار ضعیفی بوده است

دنیای بازی

به نظر می‌رسد بازی Suicide Squad: Kill the Justice League به عنوان جدیدترین محصول شرکت‌های Rocksteady و WB Games، شروع بسیار ضعیفی داشته است. برای دریافت اطلاعات و اخبار بیشتر، با وب‌سایت دنیای بازی همراه باشید.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League که چند سال پیش شاهد رونمایی از آن بوده‌ایم، بالاخره عرضه شده و در دسترس قرار گرفته است. هر چند با این حال، عملکرد این بازی تاکنون نسبتا ضعیف بوده و باعث شده شک و تردید درباره وضعیت آن در آینده، شکل جدی‌تری به خود بگیرد. این موضوع نه تنها باعث شده منتقدان از این بازی لذت نبرند و به آن نمره پایین‌تری دهند، بلکه در تعداد بازیکنان این بازی نیز تاثیر گذاشته و تعداد کمتری از گیمرها را پای خود مشغول نگه داشته است.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League دست کم در استیم، نتوانسته آن طور که باید، مخاطبان قابل توجهی را جذب کند. طبق گزارش SteamDB آمار بازیکنان همزمان این بازی پس از عرضه آن، در اوج خود تنها ۱۳,۴۵۹ بازیکن بوده است. این تعداد شاید چندان پایین به نظر نرسد، اما با مقایسه آن با تعداد بازیکنان همزمان بازی‌هایی مانند بازی Like a Dragon: Infinite Wealth بازی Granblue Fantasy: Relink، بازی Tekken 8 و بازی Persona 3 Reload که همگی در چند ماه اخیر عرضه شده‌اند، تفاوت فاحشی را متوجه می‌شویم. 

جای ناراحتی دارد که توسعه‌دهندگان سری موفقی مانند Batman: Arkham، نتوانسته‌اند موفقیت آن را با بازی Suicide Squad: Kill the Justice League تکرار کنند. مهم‌ترین بازی‌ای که می‌توان وضعیت آن را با این بازی مقایسه کرد، بازی Marvel’s Avengers از شرکت Crystal Dynamics است. این بازی ابرقهرمانی نیز به دلیل هدر دادن پتانسیل خود در یک عنوان لایو سرویس، مورد انتقاد بازیکنان زیادی قرار گرفت. با این حال حتی بازی Marvel’s Avengers هم، در اوج خود ۳۱,۱۶۵ بازیکن هم‌زمان داشته که دو برابر بیشتر Suicide Squad است.

به نظر می‌رسد که بازی Suicide Squad به طور قابل توجهی حتی از بازی Gotham Knights نیز عملکرد بدتری داشته است. بازی Gotham Knights که در سال ۲۰۲۲ عرضه شده بود، با استقبال متوسط منتقدان مواجه شد و توانست در اوج خود به ۲۴,۱۳۸ بازیکن همزمان دست پیدا کند.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League هم‌اکنون برای کنسول پلی‌استیشن ۵، کنسول ایکس‌باکس سری اس/ایکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. در آینده چپترهای متعددی به عنوان محتوای پس از عرضه برای این بازی عرضه خواهند شد که باس‌فایت‌ها، شخصیت‌های قابل بازی و مکان‌های جدیدی به آن اضافه خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا