اخبار بازی

سرورهای بازی LittleBigPlanet 3 برای همیشه خاموش شد

گیمفا

استودیوی سومو دیجیتال (Sumo Digital) به صورت رسمی اعلام کرد که سرورهای LittleBigPlanet 3 به علت تداوم مشکلات فنی برای همیشه آفلاین شدند.

در ژانویه گذشته و در حالی که تیم سومو دیجیتال روی مشکلات فنی LittleBigPlanet 3 کار می‌کرد که موجب غیرقابل بازی بودن آن در حالت آنلاین می‌شد، سرورهای این بازی به طور موقت خاموش شدند. اکنون مشخص شده است که در نتیجه آن مشکلات، تیم سازنده سرورهای بازی را برای همیشه آفلاین نگه می‌دارد. اثر مذکور اکنون در سایت پلی‌ استیشن به‌ عنوان «از کار افتاده» لیست شده است.

تیم توسعه‌‌دهنده LittleBigPlanet 3 در توییتر، بیانیه‌ای را در این باره منتشر کرده که به شرح زیر است:

با توجه به مشکلات فنی مداوم که منجر به آفلاین شدن موقت سرورهای LittleBigPlanet 3 برای PS4 در ژانویه ۲۰۲۴ شد، تصمیم گرفته شده است که سرورها به طور نامحدود آفلاین باقی بمانند. همه‌ی سرویس‌های آنلاین از جمله دسترسی به آثار دیگر بازیکنان برای LittleBigPlanet 3 دیگر در دسترس نیستند.

محتوای تولید شده توسط کاربر که به صورت محلی در PS4 شما ذخیره شده است، در دسترس باقی خواهد ماند. هر محتوای جدیدی که ایجاد کرده‌اید را می‌توان در PS4 خود تجربه کنید، اما نمی‌توانید آن را به اشتراک بگذارید. ویژگی‌های آفلاین مانند کمپین نیز قابل بازی باقی خواهند ماند.

از حمایت‌های شما سپاسگزاریم.

بازی LittleBigPlanet 3 در سال ۲۰۱۴ برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۳ منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا