اخبار بازی

سازنده Assassin’s Creed Mirage ایده‌هایی برای گسترش داستان شخصیت Basim دارد

گیمفا

کارگردان خلاق Assassin’s Creed Mirage می‌گوید که تیم سازنده ایده‌هایی را برای توسعه بیشتر داستان شخصیت اصلی بازی، Basim، دارد.

بازی Assassin’s Creed Mirage که در سال گذشته منتشر شد، بازگشتی به ریشه‌های این سری بازی بود. اثر مذکور به جای المان‌های نقش‌آفرینی و ارائه‌ی جهانی بزرگ، روی دنیایی کوچکتر با گیم‌پلی متمرکز بر مخفی‌کاری و پارکور تمرکز داشت. اینکه آیا دنباله‌ای مستقیم برای این بازی ساخته خواهد شد، هنوز مشخص نیست اما به نظر می‌رسد که تیم سازنده ایده‌هایی را برای ساخت بازی‌های بیشتر با تمرکز روی شخصیت Basim در ذهن دارد.

در یک جلسه پرسش و پاسخ در Reddit، از Stephane Boudon کارگردان خلاق Assassin’s Creed Mirage سوال شد که آیا تیم سازنده برنامه‌ای برای انتشار DLC دارد؟ وی در پاسخ اظهار داشت که چنین برنامه‌ای وجود ندارد، اما در عین حال افزود که تیم توسعه ایده‌هایی برای داستان‌های بیشتر با Basim دارد که در نهایت می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

آقای Stephane Boudon در این باره گفت:

ما از استقبال بازیکنان از Mirage بسیار هیجان‌زده شدیم. این بازی به عنوان یک تجربه مستقل و بدون برنامه‌ریزی به منظور انتشار DLC طراحی شده است. با این حال، مطمئناً ما ایده هایی برای گسترش داستان Basim را داریم. تا به امروز هیچ محتوایی پس از عرضه‌ای برای Assassin’s Creed Mirage برنامه‌ریزی نشده است.

وی در ادامه اضافه کرد که یوبیسافت (Ubisoft) همچنان در مورد شخصیت Basim حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اما اظهار داشت که کار روی چیزی جدید با محدودیت‌های کمتر نسبت به پیش درآمدی مانند Mirage، به همان اندازه هیجان‌انگیز خواهد بود.

هنوز حرف‌های زیادی برای گفتن در مورد Basim داریم. از سوی دیگر، ساخت یک بازی با این محدودیت‌ها تمرین دشواری است و ما به عنوان تیم دوست داریم افق‌های جدیدی را کشف کنیم و آزادی عمل خلاقانه‌تری داشته باشیم.

بازی Assassin’s Creed Mirage در حال حاضر بر روی پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و PC در دسترس است. شرکت یوبیسافت در حال حاضر از این فرنچایز روی توسعه‌ی بازی‌های Assassin’s Creed Red و Assassin’s Creed Hexe کار می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا