اخبار ورزشی

وقتی گلر استقلال روز دربی قهر کرد و رفت/ ممکن بود بختیاری‌زاده مقابل پرسپولیس درون دروازه بایستد!

خبر ورزشی

در نوزدهمین روز از اردیبهشت سال ۱۳۸۱ استقلال و پرسپولیس که برای قهرمانی در اولین دوره پیکارهای لیگ برتر با همدیگر کورس داشتند، به مصاف هم رفتند و مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت. دیداری که به جرات می‌توان گفت یکی از ضعیف‌ترین دربی‌های پایتخت طی ۳۰ سال اخیر محسوب می‌شود و واقعا هیچ‌کس را راضی نکرد اما ماجرای اصلی در آن اتفاقاتی بود که قبل از شروع مسابقه درون اردوی استقلال به وقوع پیوست.

در آن مقطع هادی طباطبایی و پرویز برومند سنگربانان استقلال بودند و با یکدیگر رقابت شانه به شانه‌ای داشتند. وقتی منصور پورحیدری فقید صبح روز نوزدهم اردیبهشت سال ۱۳۸۱ تصمیم گرفت هادی طباطبایی را درون ترکیب اصلی مقابل پرسپولیس قرار بدهد، پرویز برومند که از این اتفاق فوق‌العاده ناراحت شده بود به نشانه اعتراض اردو را ترک کرد و این اتفاق در حالی به وقوع پیوست که مسعود قاسمی گلر سوم استقلالی‌ها هم مصدوم بود! به این ترتیب استقلال با یک دروازه‌بان به مصاف پرسپولیس رفت و معلوم نبود اگر طباطبایی مصدوم می‌شد تکلیف سنگربان ذخیره چه می‌شد!

خود هادی طباطبایی اوایل دهه ۹۰ در گفت‌وگو با خبرورزشی به ماجرای آن روز اشاره کرد و گفت: فکر کنم با توجه به حرکاتی که از سهراب بختیاری‌زاده در جریان تمرینات دیده بودیم و توانایی‌ای که او در عرصه دروازه‌بانی نشان داده بود، اگر من در دربی بهار ۸۱ مصدوم می‌شدم منصور خان از وجود سهراب در درون دروازه استفاده می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا