اخبار بازی

با انتشار یک آپدیت، قفل Denuvo از بازی Lies of P حذف شد

گیمفا

انتشار یک آپدیت جدید برای بازی Lies of P منجر به حذف قفل امنیتی Denuvo از این عنوان اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک گردیده است.

بازی Lies of P یکی از محبوب‌ترین عناوین سولزلایک در سال ۲۰۲۳ بود. این بازی که از عنوان Bloodborne الهام گرفته است، نقدهای مثبتی را از سوی منتقدین دریافت و به لطف عرضه‌ی روز اول بر روی سرویس گیم پس، بازیکنان زیادی را به خود جذب نماید.

این اثر جزو عناوینی محسوب می‌شود که از قفل Denuvo استفاده می‌کند. در حالی که Lies of P روی PC به خوبی اجرا می‌شد، اما اضافه شدن این قفل چند روز قبل از عرضه‌ی بازی سر و صدای زیادی به پا کرد. با این حال، به نظر می‌رسد شرکت Neowiz این قفل را در به‌روز‌رسانی جدید بازی حذف کرده است.

طبق اطلاعات ارائه شده در SteamDB، آخرین نسخه‌ی Lies of P شامل Denuvo نمی‌شود. با این حال، صفحه‌ی استیم بازی هنوز Denuvo را فهرست کرده و اشاره می‌کند که ممکن است این اشتباه از طرف Neowiz باشد. این اتفاق امروز رخ داد و فایل اجرایی بازی بدون محافظت در دسترس هکرها قرار گرفت و به سرعت کرک شد.

همچنین باید دید که آیا شرکت Neowiz بار دیگر قفل Denuvo را روی Lies of P اضافه خواهد کرد یا خیر. اگر واقعاً یک اشتباه باشد، این فناوری می‌تواند دوباره به کار گرفته شود. در گذشته، استودیوها تمایل خود را برای حذف Denuvo پس از مدت زمان مشخصی نشان داده‌اند. بنابراین ممکن است این کار از قبل توسط Neowiz برنامه‌ریزی شده باشد، اما تا زمانی که ناشر رسماً شایعات را تایید یا رد نکند، نمی‌توان چیز بیشتری گفت.

بازی Lies of P در حال حاضر بر روی پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و PC در دسترس است.

نظر شما در این باره چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا