اخبار بازی

ایستگاه‌های فضایی در بازی Star Wars Outlaws دارای فعالیت‌های جانبی متنوعی هستند

گیمفا

به گفته کارگردان استودیوی Massive Entertainment، بازی Star Wars Outlaws فعالیت‌ها و ماموریت‌های متنوعی در فضا خواهد داشت.

بازی Star Wars Outlaws، وعده یک جهان آزاد بسیار بزرگ و گسترده را به بازیکنان می‌دهد و سفرهای فضایی بدون‌مرز و یکپارچه، هیجان‌انگیز به نظر می‌رسند. اما هنوز اطلاعات زیادی درباره محتوای موجود در جهان‌ آزاد بازی و گیم‌پلی آن در دست نداریم. بر اساس صحبت‌های کارگردان استودیوی Massive Entertainment، در بازی فعالیت‌های بسیاری برای انجام دادن وجود خواهد داشت، اما این فعالیت‌ها دقیقا شامل چه چیزهایی می‌شوند؟

آقای Benedikt Podlesnigg، کارگردان هنری و جهانِ بازی Star Wars Outlaws، در مصاحبه با رسانه Game Informer کمی درباره ماموریت‌های فرعی و فعالیت‌های جانبی توضیح داده است. به گفته او، بازیکنان با استفاده از Trailblazer (سفینه شخصیت اصلی)، می‌توانند در فضا سیاحت کنند و بر ایستگاه‌های فضایی فرود بیایند. در این ایستگاه‌های فضایی، ماموریت‌های فرعی متعددی وجود خواهند داشت. همچنین فروشندگانی در آن جا حضور دارند که با بازیکنان به داد و ستد خواهند پرداخت.

هنگامی که بازیکنان در فضا هستند، می‌توانند به درخواست‌های کمک اضطراری پاسخ دهند. این درخواست‌ها از سفینه‌هایی ارسال می‌شوند که در هنگام نبرد فضایی، احتیاج به کمک دارند. Podlesnigg همچنین به نوعی دیگر از فعالیت‌های جانبی اشاره کرد. او گفت که در آخرین باری که بازی را تجربه کرده پس از دریافت اطلاعاتی درباره قمر Toshara، به ماموریتی برخورد کرده است که برای تکمیل آن می‌بایست آیتم خاصی را به یک NPC تحویل دهد.

Julian Gerighty، کارگردان خلاق Star Wars Outlaws، نبردهای فضایی بازی را «در دسترس، مفرح و پر از اکشن» توصیف کرد و گفت که همیشه کاری برای انجام دادن در بازی وجود دارد. او همچنین سفر در فضا و کنترل‌ نبرد را شدیدا ساده و قابل درک توصیف کرد.

بازی Star Wars Outlaws، در ۳۰ آگوست ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) برای PS5، Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا