دسر

طرز تهیه میلک شیک اسنیکرز خوشمزه و لاکچری در خانه

در نهایت

طرز تهیه میلک شیک اسنیکرز

میلک شیک اسنیکرز یکی از انواع نوشیدنی‌های خوشمزه، دلچسب و مقوی است که برای پذیرایی و مهمانی‌ها بسیار شیک و مناسب است، این نوشیدنی خوش طعم که خیلی راحت با مواد متنوعی درست می‌شود طرفداران زیادی دارد و می‌توانید آن را به روش‌های مختلف درست کنید. برای آشنایی کامل و مرحله به مرحله با طرز تهیه میلک شیک اسنیکرز در ادامه با سایت آموزشی در نهایت همراه باشید.

مواد لازم مقدار مواد
بستنی شکلاتی و وانیلی ۳۹۰ گرم
شکلات اسنیکرز ۱ عدد و نصفی
بادام زمینی ۳/۱ استکان
شیر ۳/۱ استکان
کارامل ۱ قاشق غذا خوری
خامه صبحانه ۲ قاشق غذا خوری
خامه فرم گرفته برای تزئین به مقدار لازم
بادام زمینی خرد شده برای تزئین به مقدار لازم
شکلات خرد شده برای تزئین به مقدار لازم

طرز تهیه میلک شیک اسنیکرز

مرحله ۱: ریختن بادام زمینی‌ها در تابه

ابتدا بادام زمینی تمیز و پوست گرفته را داخل تابه روی حرارت متوسط قرار دهید تا داغ شود و بادام زمینی‌ها تفت داده شوند، بادام زمینی‌ها را در تابه زیر و رو کنید تا همه قسمت‌های آنها به یک اندازه تفت داده شوند، تقریباً ۳ تا ۴ دقیقه برای تفت دادن بادام زمینی‌ها کافی است.

مرحله ۲: اضافه کردن بستنی وانیلی

بعد از آن مقداری بستنی وانیلی را داخل مخلوط کن بریزید، سپس بستنی شکلاتی را به آن اضافه کنید، بعد از آن مقداری شیر را روی بستنی‌ها بریزید با توجه به ذائقه و سلیقه خودتان می‌توانید از بستنی شکلاتی یا بستنی وانیلی بیشتر استفاده کنید و در مخلوط کن بریزید.

مرحله ۳: اضافه کردن بادام زمینی

بعد مقداری از بادام زمینی‌های تفت داده شده را روی مواد داخل مخلوط کن بریزید، سعی کنید که از بادام زمینی‌های تازه و تفت داده شده استفاده کنید چون طعم نوشیدنی را بعد از آماده شدن بی‌نظیر می‌کند، حتماً پوست قهوه‌ای روی بادام زمینی‌ها را جدا کنید.

مرحله ۴: اضافه کردن کارامل و خامه

سپس همه مواد داخل مخلوط کن را با هم میکس کنید تا بافت یکدستی تشکیل شود، طوری که عطر و طعم همه مواد به خورد هم برود، سپس مقداری کارامل روی بقیه مواد داخل مخلوط کن بریزید، بعد هم مقداری خامه صبحانه را به مواد داخل مخلوط کن اضافه کنید و روی آنها بریزید.

مرحله ۵: اضافه کردن شکلات اسنیکرز

دوباره همه مواد را با هم میکس و مخلوط کنید تا بافت یکدستی تشکیل شود، بعد از آن شکلات‌های اسنیکرز را داخل مخلوط کن بریزید و به بقیه مواد اضافه کنید، دوباره همه مواد را با هم مخلوط و میکس کنید تا اسنیکرزها کاملاً خرد شوند و با بقیه مواد خوب مخلوط شوند.

مرحله ۶: ریختن میلک شیک در ظرف

وقتی که اسنیکرزها در مخلوط مواد کاملاً خورد شدند و بافت یک دستی تشکیل شد، مخلوط کن را خاموش کنید، بعد نوشیدنی را داخل لیوان‌های مناسب سرو بریزید، سپس مقداری خامه فرم گرفته را در قیف بریزید و روی سطح نوشیدنی را با خامه فرم گرفته تزئین کنید.

مرحله ۷: تزیین میلک شیک اسنیکرز

سپس مقداری بادام زمینی خرد شده را روی خامه فرم گرفته بریزید و پخش کنید، یک شکلات رولی را هم داخل لیوان قرار دهید، برای تزئین نوشیدنی مطابق با سلیقه و به دلخواه خودتان عمل کنید مثلاً می‌توانید مقداری شکلات خرد شده را روی خامه فرم گرفته بریزید و آن را تزئین کنید. در آخر میلک شیک اسنیکرز را به عنوان یک نوشیدنی خوش طعم، پرطرفدار و جذاب برای پذیرایی و مهمانی‌ها سرو کنید.

طرز تهیه میلک شیک اسنیکرز خوشمزه و لاکچری در خانه
5
3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا