غذا و دارو

تولید و واردات شیرخشک در کشور افزایش یافت

سالم‌خبر: مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از افزایش تولید شیر خشک در صنایع داخلی و تسریع روند واردات برای جبران کمبود آن در داروخانه‌ها خبر داد.

سالم نیوز

محمد پیکانپور، افزود: براساس گزارش‌های موجود، اکنون در برخی استان‌ها براساس گزارش‌های موجود، اکنون در برخی استان‌ها و شهرهای کشور کمبود شیر خشک وجود دارد و در راستای جبران این کمبود، سازمان غذا و دارو افزایش تولید شیرخشک را به صنایع داخلی کشور فراخوان داده است تا به‌زودی این مشکل برطرف شود و شهرهای کشور کمبود شیر خشک وجود دارد و در راستای جبران این کمبود، سازمان غذا و دارو افزایش تولید شیرخشک را به صنایع داخلی کشور فراخوان داده است تا به‌زودی این مشکل برطرف شود.

وی اظهار داشت: در حال رایزنی برای واردات شیر خشک هستیم که به‌زودی به نتیجه

دارو، شیر خشک و ملزومات پزشکی جزو کالاهای راهبردی هستند؛ بنابراین ضرورت دارد زنجیره تولید و واردات آنها سریعتر با همکاری نهادهای مربوطه انجام شود تا دسترسی مردم به این فرآورده‌ها پایدارتر باشد می‌رسد.

پیکانپور، تاکید کرد: دارو، شیر خشک و ملزومات پزشکی جزو کالاهای راهبردی هستند؛ بنابراین ضرورت دارد زنجیره تولید و واردات آنها سریعتر با همکاری نهادهای مربوطه انجام شود تا دسترسی مردم به این فرآورده‌ها پایدارتر باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا