غذا و دارو

۷۹۰ پرونده در کمیسیون صلاحیت ساخت و ورود دارو بررسی و تعیین تکلیف شد

سالم‌خبر: رییس سازمان غذا و دارو، گفت: از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون ۷۹۰ پرونده ورودی به کمیسیون قانونی تشخیص(صلاحیت ساخت و ورود دارو و مواد بیولوژیک) بررسی و تعیین تکلیف شده است.

سالم نیوز

سیدحیدر محمدی با تاکید بر پویایی ارسال پرونده از طرف شرکت‌ها به اداره کل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل، گفت: در راستای تحقق شعار سال با همت کارشناسان و رؤسای ادارات ثبت فرآورده‌های تحت نظارت، تمام پرونده‌های PMF باقیمانده از سال ۱۴۰۲ که نقص مستندات نداشته اند، بررسی و اعلام نتیجه شده اند و از تاریخ ۱۵/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پرونده‌های مربوط به سال ۱۴۰۳ در دست اقدام و بررسی قرار گرفته اند.

وی افزود: مواردی که نیاز به اصلاح داشته اند نیز به کارتابل مسئولین فنی شرکت‌ها عودت شده و پس از

رییس سازمان غذا و دارو، گفت: از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون ۷۹۰ پرونده ورودی به کمیسیون قانونی تشخیص(صلاحیت ساخت و ورود دارو و مواد بیولوژیک) بررسی و تعیین تکلیف شده است رفع نقص فوراً به مرحله بعد بررسی ارجاع خواهند شد. از ابتدای اسفند سال گذشته تعداد ۷۹۰ پرونده جهت اخذ رأی به کمیسیون قانونی تشخیص (صلاحیت ساخت و ورود دارو و مواد بیولوژیک) ارسال و نتایج آن در تارنمای سازمان بارگذاری شده و صدور کد ثبت / پروانه‌های آنها انجام و به اتمام رسیده و تعداد ۳۳۳ کد ثبت (IRC) نیز برای مواد اولیه مورد استفاده در تولید فرآورده‌های نهایی تحت نظارت صادر شده است.

محمدی گفت: میانگین تعداد پرونده بررسی شده ۱۴۴ فقره در ماه بوده که در حال حاضر به ۴۳۷ فقره افزایش یافته است و حاکی از تلاش شبانه روزی همکارانمان در اداره کل مربوطه بوده است.

وی افزود: برای تحقق شعار سال، از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد. امید است با ادامه این روند نقش به سزایی در رونق هرچه بیشتر تولید و جهش انقلابی آن ایفا نمائیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا