اخبار بازی

مایکروسافت هم‌اکنون روی پلی استیشن بازی‌های پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد

گیمفا

در حال حاضر، برخی از پرفروش‌ترین بازی‌های فروشگاه پلی استیشن، آثار منتشر شده توسط برند Xbox هستند و این تعداد بیشتر از عناوین خود سونی است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی وبسایت TweakTown، در میان ۲۵ بازی پرفروش برتر پلی استیشن، ۷ عدد از آن‌ها تحت مالکیت مایکروسافت، ۵ عدد از دارایی‌های سونی و مابقی برای شرکت‌های EA و Take-Two هستند. این آمار نشان می‌دهد که مایکروسافت روی پلتفرم رقیب عملکرد بسیار مطلوبی داشته است.

همانطور که انتظار می‌رفت، Call of Duty محبوب‌ترین بازی ویدیویی روی پلی استیشن است و تقریباً از زمان عرضۀ PS5، هر ماه پرفروش‌ترین بازی روی این پلتفرم بوده. پس از خرید Activision Blizzard، مایکروسافت این IP را در اختیار دارد.

در رتبه‌های دیگر Fallout 76 و Fallout 4 را می‌بینیم که به لطف سریال تلویزیونی این فرنچایز، دوباره محبوب و پرطرفدار شده‌اند. این محبوبیت تنها مختص پلی استیشن نیست و روی پلتفرم استیم نیز تعداد بازیکنان عناوین Fallout افزایش قابل توجه‌ای پیدا کرده است. Overtwatch 2 و Minecraft در کنار دو بازی مورد انتظار Sea of Thieves و Grounded چهار بازی دیگر هستند که در میان پرفروش‌ترین محصولات پلی استیشن دیده می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا