اخبار بازی

نظرسنجی سونی از مخاطبین پیرامون «بهترین تجربه پلی استیشن»

گیمفا

بر اساس آخرین گزارش‌ها، سونی برای دریافت بازخورد برای ایجاد «بهترین تجربه پلی‌استیشن»، فرم‌های نظرسنجی برای کاربران خود ارسال کرده است.

پیش‌تر نیز سونی در ایمیل دیگری از کاربران خود خواسته بود که برای یک برنامه تحقیقاتی ثبت‌نام کنند.

طبق ایمیل سونی، آن‌ها به دنبال گیمرهای پرشوری هستند که می‌خواهند در مورد بازی‌های مورد علاقه‌شان، بازخورد ارائه دهند. این شرکت به دنبال راه‌های جدیدی برای دریافت بازخورد گیمرها است و می‌خواهد که آن‌ها نظرات خود را از طریق تست بازی یا مصاحبه به اشتراک بگذارند، تا بتواند «بهترین تجربه پلی‌استیشن» را برای مشتریان خود ایجاد کند.

سونی پس از ثبت‌نام به کاربران اطلاع داد که در صورت فعال شدن تحقیقاتی که با پروفایل بازی‌های آن‌ها تطابق داشته باشد، ممکن است از طریق ایمیل یا تلفن با آن‌ها تماس گرفته شود تا در صورت تمایل و واجد شرایط بودن، وارد برنامه تحقیقاتی شوند. سونی بیان کرده که در صورت انتخاب کاربر برای این برنامه، برای زمانی که اختصاص داده‌اند، دستمزد در نظر گرفته خواهد شد.

چنین نظرسنجی‌هایی در تحقیقات بازار و محصول، چیز جدیدی نیستند و سایر شرکت‌ها نیز برای جذب مشارکت‌کنندگان، نظرسنجی‌های مشابه‌ای ارسال می‌کنند. اما هدف خاصی که سونی برای ایجاد «بهترین تجربه پلی‌استیشن» تعیین کرده، نامشخص است. شاید از شرکت‌کنندگان خواسته شود ژانرهای مورد علاقه و بازی‌های خوب آن ژانر را بیان کنند تا سونی بتواند محتوای بهتری در آن حوزه تولید کند.

پیش از این، در گزارش درآمد سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ برای شرکت AMD، مدیر مالی این شرکت، ژان هو (Jean Hu)، فاش کرد که درآمد بخش بازی در این سه ماه به دلیل کاهش درآمد پردازنده‌های نیمه‌سفارشی پلی استیشن ۵  و ایکس باکس سری ایکس/اس و فروش پایین‌تر پردازنده گرافیکی AMD Radeon، نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد و نسبت به سه ماه قبل ۳۳ درصد کاهش یافته است. او کاهش تقاضا برای بازی را دلیل این کاهش درآمد عنوان کرد و خاطر نشان کرد که در حال بررسی دقیق این موضوع و مشکلات کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا