اخبار بازی

شایعه: ری تریسینگ روی مخفی‌کاری و گیم‌پلی Splinter Cell Remake تاثیر خواهد داشت

گیمفا

یکی از بزرگترین پروژه‌های در دست ساخت Ubisoft، بازی Splinter Cell Remake است. علی‌رغم شکست Skull and Bones، به نظر می‌رسد آینده Splinter Cell Remake روشن باشد.

Ubisoft در حال بازنویسی خط داستانی این عنوان کلاسیک برای مخاطبان جدید است. انتظار می‌رود امسال اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه به اشتراک گذاشته شود اما یک افشاگر، در مورد مکانیک‌های مخفی‌کاری موجود در بازی اطلاعاتی کسب کرده است. طبق گفته‌ی این فرد، بازی از فناوری ری تریسینگ (Ray Tracing) برای گیم‌پلی مخفی‌کاری خود استفاده خواهد کرد.

این بازی دارای ویژگی‌های بسیار جالبی مثل توانایی دشمنان در شناسایی شما بر اساس بازتاب نور (مثلا در آینه)، انعکاس صدا و غیره خواهد بود.

Visceral، یک افشاگر شناخته‌شده، فاش کرده است که Splinter Cell Remake با برخی ویژگی‌های منحصر به فرد عرضه خواهد شد. یکی از این عناصر، ری تریسینگ خواهد بود.

در حالی که استفاده از این فناوری در بازی‌ها موضوع جدیدی نیست اما به نظر می‌رسد Ubisoft در استفاده از آن خلاقیت به خرج داده است. بنا بر اطلاعات منتشر شده، ری تریسینگ بخش اصلی مخفی‌کاری در بازی را تشکیل می‌دهد.

این اطلاعات نشان می‌دهند که دشمنان قادر خواهند بود بازیکنان را از طریق بازتاب تصویر در پنجره‌ها، آینه‌ها و موارد دیگر ببینند. این موضوع چالش جدیدی را در رویارویی با دشمنان در بازی اضافه می‌کند و محیط نقش مهمی در Splinter Cell Remake ایفا خواهد کرد. ری تریسینگ به بازیکنان اجازه خواهد داد تا به طور مشابه از محیط برای شناسایی دشمنان استفاده کنند.

Splinter Cell همیشه یکی از بهترین IPهای مخفی‌کاری بوده است؛ بنابراین، استفاده از فناوری‌های جدید در گیم‌پلی تعجبی ندارد. با این حال، استفاده از این فناوری می‌تواند یک شمشیر دو لبه باشد. رایانه‌های با مشخصات پایین‌تر با فعال‌سازی ری تریسینگ دچار مشکل می‌شوند و توسعه‌دهنده باید بین جلوه‌های بصری و عملکرد، تعادل مناسبی برقرار کند تا بتواند این ویژگی را در گیم‌پلی اعمال کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا