اخبار بازی

سونیک تیم آرزو می‌کند که سونیک بتواند از ماریو جلو بزند

گیمفا

سونیک تیم (Sonic Team) آرزو می‌کند که روزی فرنچایز سونیک (Sonic) نه تنها در دنیای بازی‌های ویدیویی، بلکه در دنیای سینما نیز از سوپر ماریو (Super Mario) جلو بزند.

طی مصاحبه‌ای که در وب‌سایت رسمی سگای ژاپن به اشتراک گذاشته شد، اوسامو اوهاشی (Osamu Ohashi)، مدیر بخش مسئول برای بازی‌های سونیک، اعتراف کرد که همیشه آرزوی این را داشته است که فرنچایز سونیک (sonic) از آی‌پی محبوب نینتندو یعنی سوپر ماریو (Super Mario) پیشی بگیرد. او این اظهارات را در پاسخ به سوالی در رابطه با برنامه‌های توسعه سونیک در آینده داد و اشاره کرد که سونیک در اصل برای رقابت با ماریو ساخته شده، هدفی که هنوز به آن نرسیده است.

اوهاشی تاکید کرد که هدف سونیک تیم این است که این سری را به محبوبیت ماریو برسانند و حتی از آن جلو بزنند چرا که احترام زیادی برای فرنچایز سوپر ماریو قائل هستند. او همچنین اعلام کرد که می‌خواهد درست مثل ماریو، از عناوین سونیک هم در تمام جهان و مخصوصاً در ژاپن استقبال شود. وی در ادامه گفت که می‌خواهد فیلم‌های سونیک هم از فیلم ماریو فروش بیشتری داشته باشند و همچنین دوست دارد که یونیورسال استودیوز ژاپن (Universal Studios Japan) یک شهر بازی با تِم سونیک بسازد، مشابه با شهر‌ بازی Super Nintendo Land که با تِم ماریو ساخته شده است. اوهاشی مدعی شد که همه در تیم سونیک، عاشق این فرنچایز هستند و دوست دارند که این موفقیت‌ها را مشاهده کنند.

وی در ادامه گفت که می‌خواهد تیمی تشکیل دهد که بتواند بازی‌هایی از سونیک درست کند که یکی پس از دیگری به موفقیت‌های جهانی دست پیدا کنند. او اشاره کرد که می‌خواهد دانشی که در مرحله اول باعث محبوبیت سونیک در سرتاسر جهان شد را در چهارچوبی به کار بگیرد و شخصیت‌های جدیدی را در فرنچایز‌های دیگر با فرمول مشابه‌ای توسعه دهد.

اوهاشی معتقد است که ۹۵ درصد فروش عناوین سونیک در خارج از کشور اتفاق می‌افتند، پس به همین خاطر، این بازار‌ها هدف اصلی سونیک تیم هستند. در ادامه وی ذکر کرد که این کمپانی در تلاش است تا با توسعه دادن این فرنچایز در مناطقی که سونیک خیلی هوادار ندارد، مانند ژاپن، یک تعادل در میزان محبوبیت آن در دنیا ایجاد کند.

منبع: TwistedVoxel

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا