اخبار ورزشی

دی‌لیخت: رئال هنگام مرگ ناگهان دوباره نفس می‌کشد!

ماتیس دی‌لیخت، مدافع بایرن مونیخ، از داوری بازی مقابل رئال مادرید عصبانی است اما تیم اسپانیایی را شایسته صعود به فینال چمپیونزلیگ می‌داند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد.

بایرن با گل دقیقه 68 آلفونسو دیویس در این بازی پیش افتاد اما با دو گل خوسلو در دقایق 81 و 90+1 شکست خورد. بایرن در وقت‌های اضافه توسط ماتیس دی‌لیخت به گل رسید اما به دلیل آفساید داور این گل را مردود اعلام کرد.  

دی‌لیخت که از شکست تیمش به شدت عصبانی بود پس از بازی به موویستار گفت: “وضعیت خوبی نداریم، خیلی به صعود نزدیک بودیم. 10 دقیقه بعد از اینکه فکر می‌کنید برنده شده‌اید، شکست می‌خورید، شب خیلی بدی است. ما خیلی نزدیک بودیم، آن‌ها فشار آوردند، فشار را ادامه دادند… وقتی‌که فکر می‌کنید رئال مرده است، آخرین نفسش را می‌کشد. به همین دلیل آن‌ها 14 بار قهرمان چمپیونزلیگ شده‌اند.”

او درمورد صحنه گل مردود بایرن گفت: “من فکر می‌کنم همه ما قوانین را می‌دانیم، اگر آفساید مشخص نیست، باید اجازه دهید بازی انجام شود. شرم‌آور بود، روی گل خوسلو آفساید شد و داور اجازه داد او به بازی ادامه دهد، چرا برای ما اینطور نبود؟ صحبت کردن در مورد داور آسان است اما رئال شایسته صعود بود.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا