اخبار بازی

توسعه‌دهندگان Final Fantasy 7 Rebirth امتیاز بالای ۹۰ را هدف گرفته بودند

گیمفا

بازی Final Fantasy 7 Rebirth با دریافت نقدهای فوق‌العاده و نمره ۹۲ از ۱۰۰ در متاکریتیک، به نظر می‌رسد که به تمام پتانسیل‌های این IP دست یافته.

در حالی که این نمرات برای برخی غافلگیرکننده است، توسعه‌دهندگان از قبل برای آن آماده بودند. کارگردان بازی می‌گوید که کسب نمرات بالا از اهداف اصلی شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) در طول توسعه بوده. نمره مذکور، Final Fantasy 7 Rebirth را به دومین اثر با بالاترین امتیاز در تاریخ این سری تبدیل می‌کند.

این عنوان قرار است در تاریخ ۲۹ فوریه ۲۰۲۴ (۱۰ اسفند ۱۴۰۲) به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر شود. پس از بررسی‌ها، این بازی به دومین عنوان با امتیاز بالای ۹۰ پس از Final Fantasy XII در سال ۲۰۰۶ تبدیل گشت.

استقبال فوق‌العاده از محصول باعث شد تا کارگردان از طرفداران تشکر کند. او بیان می‌کند که این نمره فقط با سخت‌کوشی و تلاش کل تیم به دست آمده است. علاوه بر این، او از همه درخواست می‌نماید که تا زمان عرضه، از Final Fantasy 7 Rebirth حمایت کنند. نائوکی هاماگوچی همچنین گفت:

کسب امتیاز نقد بالای ۹۰ یکی از اهداف ما بود.

در مقابل، بازی‌ای مانند Final Fantasy XVI نتوانست نمره‌ بالای ۹۰ را کسب نماید. در حالی که نقدها‌ی آن بازی عالی بودند، اما به نمره ۸۷/۱۰۰ بسنده کرد.

بنابراین، اسکوئر انیکس این بار فراتر از انتظارات عمل کرده است. این JRPG اکنون به محبوب‌ترین اثر مدرن فرنچایز در سال‌های اخیر تبدیل شده و احتمالاً پس از انتشار، به فروش فوق‌العاده‌ای دست خواهد یافت.

نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا