اخبار بازی

بازی بعدی سازنده Dreams بر اساس یک آیپی جدید خواهد بود

گیمفا

آخرین اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که استودیوی مدیا مولکول (Media Molecule)، سازنده‌ی بازی‌های LittleBigPlanet و Dreams، روی توسعه‌ی یک آیپی جدید کار می‌کند.

بر اساس یک فهرست شغلی جدید برای سِمت برنامه‌نویس اصلی در بخش Art Technology، استودیوی مدیا مولکول در حال کار بر روی یک آیپی جدید است. این توسعه‌دهنده از زمان LittleBigPlanet 2 روی هیچ بازی دیگری از این فرنچایز کار نکرده و عنوان Dreams بیشتر ابزاری برای سازندگان است که به نظر نمی‌رسید به یک فرنچایز تبدیل شود.

مدیا مولکول در توضیحات این آگهی شغلی بیان می‌کند که زمان فوق‌العاده‌ای برای پیوستن به تیم توسعه است، زیرا این تیم به ماجراجویی بعدی خود می‌پردازد و چشم‌انداز پروژه بعدی خود را تعریف و اجرا می‌کند. این تیم به دنبال یک برنامه‌نویس اصلی با استعداد برای کمک به تشکیل و رهبری تیم Art Technology در پروژه جدید است. این فرد استخدامی جدید از نزدیک با تیم برنامه‌نویسی برای تعریف و حمایت از الزامات فنی و استانداردهای آیپی جدید مدیا مولکول همکاری خواهد کرد.

بازی Dreams آخرین ساخته‌ی مدیا مولکول به شمار می‌رود که در سال ۲۰۲۰ برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد. این استودیو در آوریل سال گذشته اعلام کرد که پشتیبانی لایو سرویس این اثر را در سپتامبر ۲۰۲۳ متوقف می‌کند تا روی پروژه جدید خود تمرکز نماید. با این حال، پشتیبانی از سرور آنلاین Dreams در حال حاضر ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا