اخبار بازی

استودیوی Respawn Entertainment با تعدیل نیرو مواجه شد

گیمفا

به‌تازگی مشخص شده که استودیوی Respawn Entertainment، سازنده‌ی عناوین Apex Legends، Titanfall و سری Star Wars Jedi، تعدادی از کارکنان خود را اخراج کرده است.

این اخراج‌ها به عنوان بخشی از اعلامیه اخیر EA مبنی بر حذف ۵ درصد از نیروی کار این شرکت است که شامل استودیوی Respawn نیز می‌شود. آرون استامپ (Aaron Stump)، طراح مرحله، با انتشار پستی در توییتر گفت:

امروز تیم سازنده‌ی Apex Legends با تعدیل نیرو مواجه شد. این بسیار ناراحت‌کننده‌ است که می‌بینم برخی از افرادی که تقریباً ۳ سال است با آن‌ها کار کرده‌ام، رها شده‌اند. امیدوارم هر زودتر بتوانند به این صنعت بازگردند.

یکی از افراد اخراج شده، الکس آکرمن (Alex Ackerman)، مدیر رسانه‌های اجتماعی جهانی Apex Legends بود. وی در این باره اظهار داشت:

پس از گذشت ۲۰ فصل از Apex Legends و ۵ سال فعالیت در Respawn، از این استودیو اخراج شدم. کار بر روی این بازی و حمایت از جامعه بازی جزو افتخار حرفه‌ی من و نقطه برجسته زندگی من بوده است.

هنوز مشخص نیست که چه تعداد از کارکنان استودیوی Respawn به عنوان بخشی از تعدیل نیروی EA اخراج شده‌اند. انتظار می‌رود این موضوع به زودی مشخص شود. همچنین چندی پیش تایید شد که بازی شوتر اول شخص Mandalorian که توسط ریسپاون در دست توسعه بود، به عنوان بخشی از تجدید ساختار EA لغو شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا