اخبار فناوری

لپ‌تاپ Infinix GT Book چه مشخصاتی دارد؟

لپ‌تاپ Infinix GT Book دارای نمایشگر ۱۶ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ است، طیف رنگی sRGB را نیز به صورت کامل پوشش می‌دهد.

نبض فناوری

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت Infinix به تازگی از لپ‌تاپ جدید خود به نام Infinix GT Book رونمایی کرده است، این محصول به تراشه Core i5-12450H اینتل تا Core i9-13900H مجهز شده است، با پردازنده‌های گرافیکی RTX 4050، RTX 3050 یا RTX 4060 ارائه می‌شود و با ۳۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

لپ‌تاپ Infinix GT Book دارای نمایشگر ۱۶ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ است، طیف رنگی sRGB را نیز به صورت کامل پوشش می‌دهد؛ وزن این محصول کمتر از دو کیلوگرم است و دارای چندین پورت USB، یک پورت HDMI و یک جک صدا است و از ویژگی‌هایی همچون وای‌فای 6E و وب‌کم 1080p بهره می‌برد، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۷۲ وات ساعتی تأمین می‌‏شود و از فناوری شارژ سریع ۱۹۲ واتی بهره می‌برد.

با وجود اینکه شرکت Infinix هنوز زمان عرضه لپ‌تاپ جدید خود را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود که طی یک ماه آینده وارد بازار شود.

منبع/ ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا