اخبار فناوری

رونمایی از تلویزیون‌های دیواری با ضخامت ۲۷ میلیمتر

شرکت تاندربرد از مجموعه تلویزیون های جدیدی به نام «بلوبرد» رونمایی کرد که برای نصب روی دیوار خانه ها مناسب هستند.

نبض فناوری

به گزارش «نبض فناوری»، گیزموچاینا اعلام کرد، این دستگاه در ۴ سایز ۵۵، ۶۵، ۷۵ و ۸۵ اینچ عرضه می شود.

این تلویزیون های دیواری طراحی زیبا و ویژگی های خارق العاده ای دارند که قیمت پایه آنها ۴۱۹۹ یوان (حدود ۶۴۰دلار) است.

مدل های ۵۵ و ۶۵ اینچ سری بلوبرد ۲۷.۹ میلیمتر ضخامت دارند و بسیار نازک و ظریف روی دیوار به نظر می رسند. تاندربرد همچنین طراحی سیم کشی داخلی نیز در دستگاه ایجاد کرده و به این ترتیب از جمع شدن کابل ها پشت دستگاه جلوگیری می شود. چهارچوب این تلویزیون ها از آلیاژ آلومنیوم مغناطیسی هوانوردی ساخته شده است. دستگاه های مذکور در سه گزینه رنگی مختلف ارائه خواهند شد.

سری تلویزیون های بلوبرد دارای رفرش ریت ۱۴۴ هرتز هستند و از شتاب دینامیکی ۲۴۰ هرتز نیز پشتیبانی می کنند. این امر به معنای تصاویر شفاف و خوش رنگ همراه حداقل میزان تاخیر است که برای مشاهده محتوایی مانند ورزش یا فیلم های اکشن مناسب مناسب خواهد بود.

تلویزیون های بلوبرد با پوشش ۹۳% DCI-P۳طیف رنگی، رنگ‌های زنده و واقعی را ارائه می‌کند. علاوه بر این، دقت رنگ ΔE≤۰.۹۹ دستگاه تضمین می کند که آنچه روی صفحه دیده می شود بسیار شبیه رنگ های واقعی است.

در کنار این موارد سری بلوبرد مجهز به تراشه MT۹۶۵۳(A۷۳ با ۴ هسته)، چهار گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. همچنین این تلویزیون ها دارای ۲بلندگوی ۱۰ واتی هستند.

دستگاه های مذکور دارای اندروید۱۱ هستند و از فناوری بلوتوث۵ و وای فای ۵ پشتیبانی می کنند. گزینه های اتصال سری تلویزیون ها شامل پورت HDMI۲.۱، یو اس بی ۳.۰ و یواس بی ۲.۰ است و می توان آنها را به ابزارهای مختلفی متصل کرد.

منبع/  مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا