اخبار فناوری

ارائه چند روش برای دانلود از اینستاگرام

یکی از شبکه‌های اجتماعی امروزه بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته اینستاگرام است که افرادی زیادی در این شبکه عکس‌ها و رویداد‌های مختلف را به اشتراک می‌گذارند. اینستاگرام به کاربران اجازه نمی‌دهد به صورت مستقیم عکس، فیلم و استوری‌ها را دانلود کنند و برای دانلود پست و استوری اینستاگرام، باید از روش‌های غیرمستقیم برای دانلود از اینستاگرام کمک بگیرند.

نبض فناوری

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری»یکی از شبکه‌های اجتماعی امروزه بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته اینستاگرام است که افرادی زیادی در این شبکه عکس‌ها و رویداد‌های مختلف را به اشتراک می‌گذارند. اینستاگرام به کاربران اجازه نمی‌دهد به صورت مستقیم عکس، فیلم و استوری‌ها را دانلود کنند و برای دانلود پست و استوری اینستاگرام، باید از روش‌های غیرمستقیم برای دانلود از اینستاگرام کمک بگیرند.
دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره پست‌های اینستاگرام در گالری دغدغه کاربران بسیار زیادی بوده است. افراد زیادی به دنبال روشی برای دانلود از اینستا هستند و ساعت‌ها مشغول جستجوی راهکاری در این زمینه هستند. روش‌های متعددی برای ذخیره پست‌های اینستاگرام در گالری وجود دارد از جمله ذخیره فیلم از اینستاگرام بدون نرم افزار، مراجعه به انواع سایت دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری است.
اگر می‌خواهید با استفاده از کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ، عکس، ویدیو یا استوری از اینستاگرام دانلود کنید، وب‌سایت‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. مزیت این وب‌سایت‌ها این است که دانلود کردن با استفاده از آن‌ها خیلی راحت است و از طرفی دانلود را خیلی سریع انجام می‌دهند.
نکته دیگر اینکه وب‌سایت‌های مختلفی که برای دانلود از اینستاگرام طراحی شده، فقط مخصوص کامپیوتر نیستند و با استفاده از گوشی هوشمند خودتان هم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. 
دانلود از اینستاگرام با استفاده از سایت DownloadGram
وب‌سایت دانلودگرام یکی از ساده‌ترین و بهترین روش دانلود از اینستاگرام است. دانلود محتوا از طریق این وب‌سایت اصلاً کار سختی نیست. کافی است لینک مربوط به محتوای مورد نظر خود را از اینستاگرام بردارید و سپس در کادر موجود در وب‌سایت دانلودگرام قرار دهید. توجه داشته باشید که دانلود از وب‌سایت دانلودگرام، منحصر به گوشی یا لپ تاپ نیست. هر دستگاهی که در اختیار داشته باشید، با استفاده از آن خیلی راحت می‌توانید محتوای مورد نظر خود را دانلود کنید؛ بنابراین اولین مزیت دانلودگرام این است که همه دستگاه‌ها را شامل می‌شود و هیچ محدودیتی ندارد.
دومین مزیت سایت دانلودگرام آن است که محدود به دانلود محتوای خاصی نیست و با استفاده از آن می‌توانیم تصویر، ویدیو یا IGTV را دانلود کنیم. در ادامه به صورت کوتاه شیوه دانلود از آن را توضیح داده‌ایم.
مرحله اول: در گام نخست، لینک مربوط به محتوایی که می‌خواهید دانلود کنید تا از اینستاگرام بردارید. برای این کار محتوای مورد نظر را بیاورید، در بالای سمت چپ این یک آیکون سه نقطه قرار دارد. روی آن بزنید، از این منو گزینه «Link» را انتخاب کنید.
تصویر سمت چپ برای Android و سمت راست برای IOS است
مرحله دوم: اکنون می‌توانید وارد وب‌سایت دانلودگرام شوید و لینکی که کپی کردید را در کادری که در این سایت وجود دارد قرار دهید. پس از قرار دادن لینک در کادر، دکمه «Download Now» را بزنید.
طریقه دانلود در هر دو دستگاه اندروید و IOS یکسان است
مرحله سوم: اکنون یک گزینه دیگر با کلمه‌ی «Download» به شما نمایش داده می‌شود. بر روی آن کلیک کنید تا تصویر مورد نظر خیلی راحت دانلود شود. برای دانلود ویدیو هم کافی است همین مراحل را پشت سر بگذارید. این وب‌سایت به شما اجازه می‌دهد که محتوای مورد نظر خودتان را به راحت‌ترین شکل ممکن دانلود کنید. توجه داشته باشید که مراحلی که طی کردیم را می‌توانید از طریق کامپیوتر هم دنبال کنید.
روش دوم: دانلود از اینستاگرام با استفاده از iGram
iGram سایت دانلود از اینستا، این وب‌سایت هم یکی از بهترین سایت‌ها برای دانلود پست اینستاگرام است که هیچ محدودیتی از نظر نوع محتوا ندارد و با استفاده از آن می‌توان پست، استوری و هر نوع ویدویی را به راحتی دانلود کرد. مزیت وب‌سایت آی گرام این است که کیفیت‌های مختلفی از محتوا را به شما ارئه می‌دهد و در نتیجه شما می‌توانید کیفیت مورد نظر خود را انتخاب و دانلود کنید. همچنین با استفاده از گوشی خودتان هم می‌توانید وارد این وب‌سایت شوید و دانلود خود را انجام دهید. در ادامه شیوه دانلود از طریق این روش را بررسی خواهیم کرد:
مرحله اول: ابتدا وارد وب سایت igram شوید. تصویر زیر مربوط به صفحه نخست این وب‌سایت است: مرحله دوم: اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که لینک مربوط به پست یا استوری اینستاگرام را که قبلاً کپی کرده‌اید، در کادر موجود در تصویر زیر قرار دهید و سپس «Download» را بزنید.
مرحله سوم: اکنون محتوای مورد نظر با کیفیت‌های مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرد. تنها کاری که باید انجام دهید، یکی از کیفیت‌ها را انتخاب کنید. با کلیک یا زدن روی یکی از دکمه‌های آبی رنگ، تصویر خیلی راحت دانلود می‌شود.
دانلود از اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن FastSave
یکی دیگر از بهترین روش دانلود از اینستاگرام اپلیکیشن FastSave است که هم برای دستگاه‌های اندروید و هم برای سیستم عامل IOS به بازار عرضه شده است. برای دانلود از اینستاگرام با استفاده از این برنامه ابتدا اپلیکیشن FastSave را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید. برای آسان‌تر شدن کار لینک دانلود این برنامه را در ادامه قرار می‌دهیم:
دانلود اپلیکیشن FastSave برای اندروید
برای اینکه بتوانید از این برنامه استفاده کنید و محتوای مورد نظر خود را از اینستاگرام دانلود کنید باید پس از نصب این برنامه، نام کاربری (Username) و رمز عبور (Password) خود را وارد کنید و وارد حساب اینستاگرام خود شوید. پس از ورود به حساب دو راه پیش رو دارید:
در خود برنامه FastSave دنبال محتوای مورد نظر بگردید و سپس آن را دانلود کنید.
در اپلیکیشن اینستاگرام، لینک محتوای خود را کپی کنید و سپس اپلیکیشن FastSave را باز کنید و محتوای مورد نظر را دانلود کنید. در ادامه شیوه دانلود با استفاده از این روش را توضیح خواهیم داد:
مرحله اول
ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و لینک مربوط به محتوای مورد نظر خود را کپی کنید.
مرحله دوم
اکنون وارد اپلیکیشن FastSave شوید. تصویر زیر مشاهده خواهید کرد. روی دکمه «Open Link» بزنید.
مرحله سوم
اکنون که محتوای مورد نظر باز شد، می‌توانید با زدن روی دکمه قرمز رنگ در سمت راست پایین صفحه، دانلود را انجام دهید
مرحله چهارم
اکنون صفحه زیر باز می‌شود که باز زدن روی دکمه «Fast Download» دانلود فایل مورد نظر به راحتی انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا