اخبار ورزشی

قهرمانی لالیگایی‌ها در فوتبال ایران؟/ مسعود هم این افتخار را هدف گرفت

خبر ورزشی

صدر جدول لیگ برتر هم اکنون در اختیار استقلال و جواد نکونام است. مربی ای که سال‌های سال در لالیگا بازی کرد و در همان ابتدای مربیگری نشان داد، می‌خواهد در این زمینه هم جز بهترین باشد.

او بعد از هدایت نساجی به لیگ برتر با فولاد قهرمان جام حذفی و سوپرجام شد و حالا می‌خواهد قهرمانی در لیگ برتر را هم به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند. او با استقلالی در صدر جدول است که از نظر مهره نسبت به دیگر تیم‌های لیگ برتری در مضیقه بوده و این هفته‌ها به خاطر مصدومیت بازیکنان اصلی‌اش روی نیمکت با محدودیت تعویض مواجه شده است.

اما در یکی دیگر از تیم‌های لیگ برتر همبازی جواد نکونام در اوساسونا استراتژی جالبی برای شاگردانش ترسیم کرده است. مسعود شجاعی که به همراه نساجی به عنوان کاپیتان قهرمان جام حذفی شده است، حالا امیدوار است در موقعیت سرمربی این جام را بر بالای سر ببرد.

در صورتی که استقلال قهرمان لیگ برتر شود و هوادار به قهرمانی جام حذفی برسد، قهرمانی‌های این فصل فوتبال ایران به لالیگایی‌ها خواهد رسید.

مسعود شجاعی در روزهای اخیر به تقلید از قهرمانی نساجی در جام حذفی به شاگردانش تاکید کرده است که باید قهرمانی در جام حذفی استراتژی آنها باشد. 

 در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد/ جرات نمی‌کنم حلقه ازدواج را دربیاورم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا