اخبار ورزشی

آرزوی جالب مربی پیکان: خوش شانسی!

مربی تیم فوتبال پیکان گفت که امیدوار است تیمش در سه بازی باقی مانده خوش شانس باشد.

ورزش3

به گزارش ورزش سه، فقط سه هفته تا پایان لیگ باقی‌مانده و برای تیم‌های بالا و پایین جدول، حساسیت به اوج خود رسیده است. این موضوع برای تیمی مثل پیکان اهمیت بیشتری دارد زیرا آنها سه بازی بسیار سخت را در پیش دارند.

در همین زمینه با محمد رجب‌زاده دستیار رضا عنایتی به صحبت پرداختیم. او در ابتدا گفت: از زمانی که هدایت پیکان را برعهده گرفتیم، تلاش کردیم ذهنیت بازیکنان را تغییر دهیم. این اتفاق هم رخ داد و توانستیم پیکان را در مسیر امتیازگیری حفظ کنیم. حالا هم با تمام توان مشغول کار هستیم تا در مسابقات باقی‌مانده، بهترین امتیازات را کسب کنیم.

وی افزود: تمرکزمان روی فوتبال است. البته طبیعتا نمی‌توانیم نسبت به برخی مسائل بی‌تفاوت باشیم. از یک سو عملکرد خودمان را رصد و آنالیز می‌کنیم و از طرف دیگر پیگیر همه اخبار و حواشی مربوط به لیگ برتر هستیم. می‌دانیم در هر بازی چه اتفاقی رخ می‌دهد و تیم‌ها چطور مسابقات را دنبال می‌کنند. از کوچک‌ترین مسائل آگاه هستیم و در این شرایط اجازه نمی‌دهیم کسی حق پیکان را ضایع کند.

رجب‌زاده در خصوص اعتراض مدیران باشگاه در خصوص تکرار اشتباهات داوری علیه پیکان ادامه داد: مواردی بوده که زمینه‌ساز این اعتراضات شده است. قطعا مدیران باشگاه این مسائل را پیگیری می‌‎کنند و بهتر است مربیان تیم در مورد آن صحبت نکنند. هیچ‌کس دوست ندارد زبان اعتراض داشته باشد ولی توقع داریم عدالت در مسابقات رعایت شود. من نمی‌خواهم در خصوص مسائل مربوط به داوری حرف بزنم اما از طرف باشگاه به ما گفتند تعدادی از کارشناسان داوری اعلام کردند اشتباهاتی در داوری مسابقات ما وجود داشته اما ما به عنوان اعضای کادرفنی، تمرکزمان روی بازی‌های آینده است.

دستیار رضا عنایتی در پاسخ به این سوال که دیدار با تراکتور، فولاد و استقلال را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: با سه تیمی بازی داریم که به لحاظ قدمت و افتخارات، قابل احترام هستند اما ما هم پیکان هستیم و هرگز پا پس نمی‌کشیم. با همین تیم جوان تلاش می‌کنیم بالاترین سطح انرژی و تمرکز را به مسابقات بیاوریم و به هدف‌مان برسیم. با توجه به فوتبال خوب و شایسته‌ای که در زمین پیاده می‌کنیم، حق‌مان بود در رده‌های تک‌رقمی باشیم اما اتفاقاتی رخ داد که از شرایط ایده‌آل فاصله گرفتیم هرچند هنوز هم زمان داریم و با استفاده از فرصت و کمی خوش‌شانسی امیدواریم بهترین اتفاقات رقم بخورد.

2023054

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا