اخبار ورزشی

پی‌اس‌جی ورزشگاه پارک دو پرنس را ترک کرد!

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، تایید کرد که پس از ناکامی در خرید پارک دو پرنس، پاری سن ژرمن ورزشگاه خود را تغییر خواهد داد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، مدتی طولانی است که مدافع عنوان قهرمانی لیگ فرانسه تلاش کرده است این ورزشگاه را از شهرداری پاریس خریداری کند اما نتوانسته است برای فروش آن مذاکره موفقی داشته باشد. الخلیفی شورای شهر را متهم به تبعیض علیه باشگاه به خاطر مالکان قطری آن کرد و اکنون تایید کرده است که آنها جستجوی خود را برای یک ورزشگاه جدید آغاز خواهند کرد.

رئیس باشگاه روز پنجشنبه به رسانه های فرانسوی گفت:” ما می دانیم که چه می خواهیم، سال ها وقتمان را برای خرید پارک تلف کردیم. حالا دیگر همه چیز تمام شده! ما از این ورزشگاه خواهیم رفت.”

پاری سن ژرمن از سال 1974 در پارک دو پرنس بازی می کند اما شورای پاریس می گوید این ورزشگاه “میراث” شهری پایتخت است. حالا این تیم مجبور است ورزشگاه خودش را بسازد و موقتا به ورزشگاه ملی فرانسه یعنی ورزشگاه استاددو فرانس برود.

پیر رابادان، معاون ورزشی شهرداری پاریس، درباره این تصمیم گفت:” از ابتدا ما می خواستیم پاری سن ژرمن در پارک دو پرنس بماند. اما ما نمی خواهیم میراث شهری پاریس را به بخش خصوصی واگذار کنیم.”

PSG می خواست این ورزشگاه را بخرد تا بتواند ظرفیت آن را از 48 هزار نفر به حدود 60 هزار افزایش دهد. آنها در حال حاضر قراردادی برای ماندن در استادیوم تا پایان سال 2043 دارند اما به گفته الخلیفی بررسی گزینه‌های انتقال به خانه‌ای جدید را آغاز خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا