اخبار ورزشی

عربستان نه: ستاره لیورپول در اروپا می‌ماند

تیاگو آلکانتارا قصد دارد پس از ترک لیورپول در بالاترین سطح فوتبال اروپا حضور داشته باشد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول روز جمعه تایید کرد که تیاگو و جوئل ماتیپ هر دو پس از اتمام قراردادشان در پایان فصل، باشگاه را ترک خواهند کرد و دوران این هافبک در لیورپول پس از چهار سال به پایان خواهد رسید.

او از زمانی که از بایرن مونیخ به لیورپول پیوست، ۹۸ بازی برای قرمزها انجام داده است، در صورتی‌که او برای بازی مشکلی نداشته باشد، ممکن است در هفته پایانی و دیدار برابر ولورهمپتون آخرین بازی‌اش را برای لیورپول انجام دهد.

به گفته فابریتزیو رومانو، این بازیکن ۳۳ ساله در آستانه تابستان چندین پیشنهاد خوب از باشگاه‌های سطح بالای اروپا دریافت کرده است. ستاره اسپانیایی از سال گذشته چند پیشنهاد خوب از باشگاه‌های عربستانی دریافت کرده و آنها در تابستان پیش رو تلاش‌هایشان را برای جذب او انجام می‌دهند.

با این حال او نمی‌خواهد راهی تیم‌هایی خارج از اروپا شود و قصد دارد با قبول یکی از پیشنهادات اروپایی‌اش، فوتبالش را در سطح بالا ادامه دهد و دوران کم‌فروغ خود در لیورپول را جبران کند.

تیاگو در دوران حضورش در آنفیلد جام حذفی و جام اتحادیه را به‌دست آورده است. او پس از اعلام جدایی‌اش، در ایکس (توییتر سابق) پیامی احساسی نوشت و از هواداران لیورپول تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا