اخبار ورزشی

ورزشگاه فوق مدرن برای سپاهان مجوز می‌گیرد

الهلالی ها در تلاش هستند تا بازی‌های آسیایی خود را به ورزشگاه تازه تاسیسشان منتقل کنند.

ورزش3

به گزارش ورزش سه، باشگاه الهلال در تلاش است تا ادامه مسابقات خود در لیگ قهرمانان آسیا را در ورزشگاه جدید خود منتقل کند و بازی مقابل سپاهان را هم در این ورزشگاه فوق‌ مدرن برگزار کند.

روزنامه الشرق در این مورد نوشت: “مدیریت باشگاه الهلال تمام تلاش خود را می کند تا دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل سپاهان ایران را از ورزشگاه فهد به کینگدام آرنا منتقل کند.

کمیته تخصصی کنفدراسیون فوتبال آسیا در هفته آینده از ورزشگاه کینگدوم آرنا بازدید خواهد کرد تا مشخصات ورزشگاه و رعایت استانداردهای رسمی تایید شده و الزامات قاره ای لازم را بررسی کنند و در نهایت تصمیم گیری خواهد شد که بازی از ورزشگاه فهد به این استادیوم منتقل شود یا خیر.

الهلالی ها اشتیاق بسیاری دارند تا با گرفتن مجوزهای لازم ورزشگاه فوق مدرن خودشان که در حضور اینترمیامی و لیونل مسی فوق ستاره فوتبال دنیا رونمایی کردن در بازی های آسیایی هم استفاده کنند، در صورتی که این اتفاق رقم بخورد سپاهان اولین باشگاه آسیایی خواهد بود که در این زمین به میدان رفته و یک بازی رسمی برگزار کرده است.

الهلال پنجشنبه هفته آینده در بازی رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در ایران به مصاف سپاهان خواهد رفت و بازی برگشت 31 بهمن در ریاض برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا