اخبار ورزشی

هاشم‌نژاد: بزرگتر دارم و او درباره آینده‌ام تصمیم می‌گیرد

مهدی هاشم‌نژاد از شرایط خود در تیم تراکتور اعلام رضایت کرد.

ورزش3

به گزارش ورزش سه، وینگر جوان تراکتور در بازی با ذوب آهن موفق به گلزنی شد و عملکرد درخشانی در جریان مسابقه داشت و یکی از بازیکنان تاثیر گذار در روند مسابقه بود، او پس از پایان بازی به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و نسبت به این مسابقه و شرایط تمدید خود صحبت کرد.

ویدئو: 331134

هاشم‌نژاد درباره دیدار با ذوب آهن گفت: خوشحالم به مرحله بعد صعود کردیم و از گوستاوو تشکر می‌کنم بابت پاس خوبی که ارسال کرد، در نقطه خوبی قرار گرفتم و توانستم گلزنی کنم، خیلی موقعیت داشتیم و توپ‌هایمان گل نشد و روی یک غافلگیری گل خوردیم.

او با تمجید از عملکرد گلر تیم تراکتور گفت: حسین پورحمیدی به روند خوبش بازگشت و فوق‌العاده بود، سه پنالتی خوب گرفت و همه تیم از او ممنون هستیم

وینگر چپ‌پای تراکتور درباره بازی با استقلال اظهار داشت: همه بازی‌ها را برای سه امتیاز می‌رویم، بازی در خانه خودمان است و مطمئنا بازی را هجومی شروع می‌کنیم و امیدوارم که برنده خارج شویم و به روند خوبمان بازگردیم.

او درباره تمدید قرارداد با تراکتور گفت: هواداران و مدیریت به من لطف دارند، بنده بزرگتر و استاد دارم و ایشان برای من تصمیم خواهد گرفت، من خودم راضی هستم در این شهر و فوتبالم خیلی پیشرفت کرده و از همه آنها تشکر می‌کنم، انشالله که هرچی خیر هست پیش خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا