اخبار ورزشی

عکس یادگاری رونالدو با عامل سردرگمی مانه!

برادران لاجامی در پایان دیدار النصر و الفتح، با رونالدو عکس یادگاری گرفتند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، النصر در دیداری سخت و دشوار موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد تیم سختکوش الفتح گذشته و سه امتیاز این مسابقه حساس را از آن خود کند. بدین ترتیب تعقیب و گریز دو تیم شهر ریاض در صدر جدول ادامه پیدا کرد و این تیم با یک بازی بیشتر، فاصله اش با الهلال را به چهار امتیاز کاهش داد.

در این دیدار، باز هم رونالدو موفق شد برای تیمش گلزنی کند تا مشخص شود که فوق ستاره توقف ناپذیر، در این سن و سال نیز به تاخت و تازش ادامه می دهد و خستگی ناپذیرتر از همیشه، همچنان در سطح بالایی از آمادگی قرار دارد و امیدوار است تا با النصر به عناوین مختلف دست پیدا کند.

در پایان این مسابقه، اتفاق جالبی رخ داد که توجه کاربران را در فضای مجازی به خود جلب کرد. پس از سوت داور و اتمام بازی، کریستیانو رونالدو که موفق شد بیست و ششمین گل فصلش را به ثمر برساند، یکی از بازیکنان رقیب را به سمت خود صدا زد و به همراه یکی از هم تیمی هایش، با او عکس یادگاری گرفت.

بازیکنی که توسط فوق ستاره پرتغالی به گرفتن عکس یادگاری دعوت شد، قاسم لاجامی برادر دوقلو علی لاجامی هم تیمی رونالدو در النصر است. او همان بازیکنی است که در دیدار رفت النصر و الفتح و در مراسم شروع مسابقه باعث سردرگمی سادیو مانه شده بود و تصاویر لحظه تعجب ستاره سنگالی از شباهت بازیکن حریف به هم تیمی اش حسابی سر و صدا به پا کرده بود.

حالا و پس از پیروزی شیرین النصر، رونالدو از قاسم لاجامی درخواست کرد تا در کنار او و برادر دو قلویش یعنی علی لاجامی ایستاده و سه نفری عکس یادگاری بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا