اخبار ورزشی

اعتماد تراکتوری‌ها به ستاره استقلال در دربی‌ها نتیجه نداد/ آبی‌پوش سابق در تراکتور می‌ماند؟

خبر ورزشی

ارسلان مطهری مهاجم محبوب هواداران استقلال است که در سال‌های اخیر با گلزنی در دربی و بدون دعوت به تیم ملی به چهره‌ای محبوب تبدیل شده که رفتنش باعث دلخوری خیلی از طرفداران استقلال شد.

روی کاغذ و در آنالیز آمار و اعداد ارسلان هیچگاه در فصول اخیر نمره قبولی نگرفته و مصداق بارز ارزش دربی نزد افکار عمومی و هواداران دو تیم است. آنها که حتی اگر در طول فصل جام هم نگیرند، به بردن دربی و درخشش در این مسابقه دلخوش هستند!

ارسلان بدون سابقه ملی و بدون عناوین فردی همچون آقای گلی در تمام سال‌های اخیر هرگز نتوانست نظر مربیان مختلف استقلال را تامین کند. سرانجام نیز جواد نکونام او را در نیم فصل نخواست تا راهی تراکتور شود، اتفاقی که فصل قبل ساپینتو هم آن را رقم زد اما ارسلان ماند و نرفت!

اما در تراکتور هم او هرگز نتوانسته مهره مفیدی برای تیمش باشد. زیر نظر پاکوخمس، ارسلان تنها سه بار فرصت بازی با پیراهن تراکتور را به دست آورد؛ در هفته نوزدهم مقابل مس در دقیقه ۸۱ به زمین رفت، هفته بیستم برابر هوادار دقیقه ۸۶ به میدان آمد و هفته بیست و دوم مقابل آلومینیوم در دقیقه ۵۵ یعنی او تا پیش از آمدن مطهری تنها ۴۸ دقیقه برای تراکتور بازی کرده و فقط یک کارت زرد گرفته بود!

بعد برکناری خمس، محمد نصرتی هدایت تراکتور را در بازی هفته قبل مقابل نساجی بر عهده گرفت. ارسلان در دقیقه ۷۰ در قائمشهر به میدان آمد اما تراکتور این بازی را هم با یک گل باخت. با این کارنامه ارسلان باید خیلی ممنون حمید مطهری باشد که در بازی برابر استقلال اولین مربی تراکتور شد که او را در ترکیب اصلی به میدان فرستاد!

البته اعتماد مطهری به مطهری هم نتیجه‌ای در پی نداشت، همانطور که از انگیزه بازی برابر تیم سابق کاری برنیامد! کل بازی سرد و بی‌روح بود و نمایش ارسلان دلسرد کننده، او در شروع نیمه دوم تعویض شد تا نتوانسته باشد از فرصتی که هم نام پرسپولیسی‌اش به او داد، به نفع خود استفاده کند.

همانطور که جانشین یحیی (اوسمار ویرا) نتوانست از هدیه دستیار سابق یحیی استفاده و با توقف استقلال به صدر جدول برسد!

با توجه به درخشش رحمان جعفری و نیاز تراکتور به مهاجم تمام کننده بعید است ارسلان فصل بعد هم در تبریز باشد، مگر اینکه در ۵ بازی باقیمانده این فصل و البته در جام حذفی بتواند از فرصت احتمالی دوباره با گلزنی استفاده کند.

‌ نمره قبولی برای برادران حیدری/ چرا بینندگان همیشه باید منتقد قضاوت باشند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا