اخبار ورزشی

طالقانی: فقط دادگاه می‌تواند سئوال و جواب کند

طالقانی، رییس هیات فوتبال خوزستان ادعاهای عباس راکی را تکذیب و رد کرد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، عبدالکاظم طالقانی، رییس هیات فوتبال خوزستان در یک نشست خبری در مورد اتهاماتی که عباس راکی به این هیات زده بود صحبت کرد. او در مورد مسائلی چون ماشین در اختیارش و اعطای امتیاز تیم‌های استان خوزستان توضیح داد.

او در ابتدا گفت: باید ببینیم انگیزه او از گفتن این مطالب چیست. ابراز مطالب مالی و اقتصادی و مطرح کردن این مسائل، فنی بودن آن است که بشود رویش قضاوت کرد. یکی از چیزهایی که مطرح کرده بود خروج باشگاه‌ها از استان است. همه می‌دانند که خروج باشگاه یا تیم بر عهده شهرستان است و اول آنجا باید به تصویب برسد و سپس به کمیسیون ماده پنج اعلام می‌شود و سپس ما نظر می‌دهیم. خروج باشگاه بحث کلی است.

طالقانی ادامه داد: اینکه درآمدی از این خروج عاید استان می‌شود موضوعی است که فدراسیون فوتبال اعلام کرده و بر اساس آن عمل می‌شود‌‌. علت خروج تیم‌ها نداشتن نقدینگی و امکانات است که نمی‌توانند تیمداری کنند‌. مثل خلیج فارس که کشش نداشتند. من به عنوان رئیس هیات استان نمی‌توانم آنها را در مخمصه بیندازم. قطعا این تصمیم جمعی است و فرماندار هم دخیل است.

او راجع به وسایل نقلیه هیات فوتبال خوزستان گفت: پیرامون داشتن وسیله نقلیه، هیات فوتبال دو تا وسیله در اختیار دارد. غیر از آن چیزی نداریم. یک آریزو ۵ و یک سمند در اختیار داریم. ماشین شاسی بلند صحت ندادد و بابت این حرف شکایت کردم‌. فقط دادگاه می‌تواند در این موارد سوال و جواب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا