اخبار ورزشی

ناامیدی استقلال و سپاهان از این ضربه سر! (عکس)

هادی محمدی می‌توانست یک بار دیگر، پیروزی سپاهان برابر پرسپولیس با گلزنی در دقایق پایانی را تکرار کند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، هر دو دیدار حساس از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید. نه استقلال توانست در تبریز از سد میزبان خود تراکتور عبور کند و نه پرسپولیس قدر میزبانی از سپاهان را دانست و برابر نزدیک به ۴۰ هزار هوادار خودی، از کسب پیروزی برابر سپاهان عاجز بود.

نتایج دیروز در شرایطی به دست آمدند که پس از تساوی استقلال برابر تراکتور، هواداران پرسپولیس امید زیادی داشتند تا با غلبه بر سپاهان، به صدر جدول رده‌بندی صعود کنند اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه سرخ‌ها در ثانیه‌های پایانی بازی نیز تا آستانه شکست پیش رفتند و با خوش شانسی از مهلکه گریختند.

در دقیقه ۹۵ بود که سپاهان صاحب یک ضربه کرنر شد. ارسال تماشایی رامین رضاییان به تیر یک نصیب میلاد زکی‌پور شد که اثرگذاری این بازیکن کافی بود تا توپ در دهانه دروازه به مدافع پیش تاخته سپاهان برسد و در شرایطی که همه چیز مهیای گلزنی بود، او نتوانست آسان‌ترین کار ممکن را انجام دهد.

2017513

هادی محمدی که به واسطه قراردادش در این فصل با حواشی هم دست و پنجه نرم کرده بود، می‌توانست در ثانیه‌های پایانی بازی پیام‌آور شادی برای سپاهان و هواداران استقلال باشد اما او خیلی بدشانس بود که ضربه سرش با کمترین اختلاف ممکن از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت تا بیرانوند و پرسپولیسی‌ها نفس راحتی بکشند.

چنانچه ضربه سر هادی محمدی به گل تبدیل می‌شد، سپاهان می‌توانست به روند خوب خود در هفته‌های اخیر ادامه دهد و پیروزی برابر پرسپولیس در دقایق پایانی آن هم مانند جدال فصل قبل را تکرار کند. ضمن اینکه این گل برای استقلالی‌ها نیز بسیار حائز اهمیت بود اما ضربه سر محمدی راهی به درون چارچوب دروازه پرسپولیس پیدا نکرد تا این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا