اخبار ورزشی

شکوری: استعفا کردم چون سیستم مددی مدنظر من نیست

عضو هیئت مدیره باشگاه پیکان گفت که به دلیل اختلافات مدیریتی و سلیقه‌ای با مدیرعامل این باشگاه، از سمت خود استعفا کرده است.

فوتبال 11

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم شکوری پس از تساوی بدون گل پیکان و فولاد گفت: استعفایم را به مدیرعامل محترم گروه خودروسازی ایران خودرو دادم و امیدوارم که موافقت کند و من از باشگاه بروم.

وی در واکنش به اینکه در زمان حضورش در رختکن تیم، احمدد مددی به رختکن نیامد و منتظر خروج او از رختکن ماند تا وارد شود، گفت: برای همه دوستان احترام قائلم، ولی اختلاف سلیقه هست و اختلاف مدیریتی وجود دارد. مددی هم سیستم خاص خودش را دارد و دوست دارد تیم‌ها را با سیستم خودش اداره کند که این اداره کردن خیلی مد نظر من نیست. عملکرد من و تیم مدیریتی باشگاه در سال قبل و همچنین امسال مشخص است. همه ما در این نتایج دخیل هستیم.

شکوری یادآور شد: ما در این باشگاه فقط تیم فوتبال را نداریم، بلکه دارای تیم والیبال هستیم و پارسال فوتسال داشتیم. همه این نتایج و البته نوع رفتارها مشخص است؛ رفتارهایی که از نظر من حرفه‌ای نیستند. این نظر من است و شاید هم اشتباه باشد، ولی ترجیح دادم که ادامه همکاری نداشته باشم. برای باشگاه آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا «ریشه اختلافات به دوران حضور رسول خطیبی برمی‌گردد یا نه؟» اظهار داشت: زیاد این موضوع مربوط به فوتبال نمی‌شود، چون ما باشگاه هستیم. برای مثال ما در بحث والیبال بانوان نتایج خوبی نگرفتیم و چندین بار درخواست دادیم که تجدید نظر و بررسی شود، ولی این نظر او است و من احترام می‌گذارم. تنها کاری که می‌توانم کنم، این است که کنار بکشم و آرزوی موفقیت کنم، چون جا در این ورزش برای همه وجود دارد. در نهایت اینکه ما می‌خواهیم یک مدرسه فوتبال تاسیس و آن را اداره کنیم.

شکوری گفت: امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی بیفتد، چون پیکان پتانسیل خوبی دارد. مسیری از سال قبل شروع کردیم و در والیبال به مقام پنجم دنیا و سوم ایران رسیدیم و در فوتسال و والیبال بانوان قهرمان شدیم. همچنین فوتبال ما به عنوان ارزان‌ترین و جوان‌ترین تیم در رده یازدهم قرار گرفت، ولی امسال شرایط‌مان خوب نیست. با این وجود آن ریل‌گذاری که صورت گرفته بود، باعث شده امیدها همچنین در صدر باشند و همه اینها سیاست‌گذاری‌هایی است که از قبل صورت گرفته و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد. آن چیزی که احساس کردم، این بود که با نوع نگرش و مدیریت من همخوانی نداشت و تصمیم به جدایی گرفتم و مشکلی هم نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا