اخبار ورزشی

تبریک خاص و احساسی بوفون به تیم سابقش برای صعود

خبر ورزشی

جانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان افسانه‌ای سابق و عضو فعلی هیئت مدیره تیم ملی ایتالیا از اولین کسانی بود که به پارما برای صعود مجدد به سری آ تبریک گفت. پارما روز چهارشنبه در خارج از خانه مقابل تیم رده هجدهمی باری به تساوی ۱-۱ رسید که برای تایید حضورش در لیگ برتر ایتالیا برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ کافی بود. آنها سه امتیاز از کومو رتبه دومی فاصله دارند و همچنین از نظر تفاضل گل +۱۳ از آنها جلوتر هستند، بنابراین روز یکشنبه بسته به نتایج، می‌توانند از نظر فنی قهرمان سری B شوند.

بوفون رابطه بسیار نزدیکی با پارما دارد، چراکه در اوایل دهه ۱۹۹۰ کار خود را به عنوان یک بازیکن جوان در آنجا آغاز کرد و در سال ۱۹۹۵ اولین بازی خود را در تیم اول انجام داد. او در سال ۲۰۰۱ به یوونتوس پیوست اما برای یک دوره دو ساله بین سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ به پارما بازگشت و در نهایت در جایی که دوران حرفه‌ای‌اش را آغاز کرده بود از بازی خداحافظی کرد.

بوفون با تبریک به هم‌تیمی‌ها و همکاران سابقش در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «بالاخره سری آ! چقدر هیجان‌انگیز است که شادی را در چهره مردمی ببینم که سال‌های آخر حرفه‌ام را با آنها تقسیم کردم. دوستان عزیز، هواداران عزیز پارما، از این دستاوردی که مدتها دنبالش بودیم و به آن امیدوار بودیم لذت ببرید. این فصل بهترین زمان برای رسیدن به چنین دستاوردی بود. به بچه‌ها، کادرفنی و مربیان تبریک می‌گویم؛ با تمام وجودم، زنده باد پارما!»

 بوفون افشا کرد؛ چند مرتبه نزدیک بود از یوونتوس بروم/ همه‌چیز را برای فرزندانم توضیح دادم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا