اخبار ورزشی

رویاپردازی ادامه دارد، می‌خواهیم به نیمه نهایی برویم

تیم ملی اردن با هدایت حسین عموته عراق را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید تا یکی از شگفتی‌های جام را رقم بزند.

ورزش3

به گزارش ورزش سه، حسین عموته سرمربی اردن پس از پایان بازی در کنفرانس مطبوعاتی از عملکرد تیم اردن اعلام رضایت کرد و این تیم را از لحاظ روحی روانی در شرایطی دانست که همچنان می‌تواند به رویاپردازی هایش در ادامه تورنومنت ادامه دهد.

عموته درباره روند مسابقه گفت: ما مقابل عراق هوشمندانه بازی کردیم و در عین حال سعی کردیم از سرعت بازیکنانمان در حملات استفاده کنیم، ما بازیکنان برجسته ای در خط حمله داریم و روی توانایی آنها حساب باز کردیم، در مسابقه اشتباهاتی داشتیم اما تیم از لحاظ روحی آماده بود برای همین در انجام تغییرات با تاخیر عمل کردیم.

سرمربی اردن در ادامه افزود: ما با تکیه به پروژه طولانی مدتی که داشتیم تیم آماده ای را در اختیار داریم، روی نقاطت قوتمان سرمایه گذاری کردیم و حملات خطرناکی را شکل می‌دهیم، اعتماد به نفس، میل و اراده در کنار قدرت یکدلی تیمی که داریم از عوامل مهم صعود تیم ما است.

عموته با اشاره به اینکه تیم ملی اردن در سال 2011 به مرحله یک چهارم نهایی رسید، تاکید کرد: جاه طلبی ما در این مسابقات زیاد است و می‌خواهیم از این مرحله هم فراتر برویم، تیم اردن در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تاجیکستان می رود و می‌خواهیم برای اولین بار به نیمه‌نهایی مسابقات برسیم.

عموته نسبت به شرایط این تیم در مسابقه بعدی گفت تیم ملی تاجیکستان پیشرفت زیادی داشته و از ویژگی های آن فوتبال سریع است و تقابل سختی خواهد بود، ما در مقدماتی جام‌جهانی با آنها مساوی کردیم.

او در انتهای صحبت های خود گفت: دریافت تبریک از پادشاه اردن برای ما افتخار است و حمایت پادشاهی در نتایج ما تاثیرگذار بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا