اخبار ورزشی

دلیل اصلی اخراج ستاره عراق توسط فغانی

اخراج آیمن حسین توسط علیرضا فغانی حاشیه‌های بسیاری به وجود آورد.

ورزش3

به گزارش ورزش سه در یکی از حساس‌ترین و نزدیک‌ترین بازی‌های جام ملت‌های آسیا تا اینجای تورنمنت تیم ملی عراق موفق شد بازی یک بر صفر باخته را با دو گل تغییر داده و به سوی پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی پیش برود .
با این حال اخراج مهاجم شش گله این تیم به دست علیرضا فغانی شرایط را تغییر داد و عراقی که خودش به اردن کامبک زده بود از این تیم در وقت‌های تلف شده کامبک خورد و با دریافت دو گل دیگر 3 بر 2 شکست خورد تا حذف تلخی داشته باشد.
بعد از این بازی تصمیم علیرضا فغانی و اخراج سختگیرانه آیمن حسین مهمترین سوژه این بازی بود و التهاب هواداران فوتبال در عراق با حمله به صفحه اینستاگرام فغانی خشم‌شان را اینگونه بروز دادند.

ویدئو: 323192

بازیکنان اردن بعد از گل اول این تیم بیرون از زمین شادی منحصر بفردی داشتند و حلقه شدند و ادای غذای خوردن را در آوردند.آیمن حسین نیز بعد از انواع و اقسام شادی‌ها با این حرکت به نوعی جواب اردنی‌ها را داد اما کارت زرد دوم را از فغانی گفت و اخراج شد تا تیم ده نفره عراق تحت فشار قرار بگیرد و شکست را متحمل شود.

در نگاه اول این سوال برای تمام بینندگان تلویزیونی این مسابقه پیش آمد که شادی گل آیمن حسین که شبیه شادی گل بازیکنان اردن بود چرا با کارت زرد جریمه شد و اینگونه بود که بسیاری تصمیم فغانی ار سختگیرانه یا اشتباه می دانستند اما ویدئویی که از حرکت عجیب آیمن حسین در منتشر شد نشان می‌داد فغانی به خاطر آن حرکت کارت زرد دوم را به مهاجم گلزن عراق داده است.
با دست به دست شدن تصویر این حرکت حاشیه ساز حالا بسیاری از کارشناسان و هواداران فوتبال تصمیم فغانی را درست و قانونی می‌دانند اما عراقی‌ها و خود آیمن حسین از این حرکت خشمگین هستند و کوتاه نمی آیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا