اخبار ورزشی

خاطره تلخ استرالیا برای کاپیتان پرسپولیس تکرار شد/ وحید امیری بعد از ۹ سال دوباره پنالتی خراب کرد

خبر ورزشی

پرسپولیس در اراک بازی برده مقابل آلومینیوم را با یک سلسله اشتباهات خط دفاعی با مساوی عوض کرد تا سرنوشت به ضربات پنالتی برسد. در ضربات پنالتی هم با وجودی که تیم میزبان ابتدا پنالتی خراب کرد، دانیال اسماعیلی فر پنالتی از دست داد و گلر جوان پرسپولیس هم نتوانست کاری بکند تا تکلیف کار بعد از تساوی دو تیم در ۵ ضربه، به ضربات یکی یکی برسد.

همه از آنچه رخ داده خبر داریم. اینکه وحید امیری کاپیتان خوش اخلاق پرسپولیس پنالتی را خراب کرد تا تیم میزبان جشن صعود به مرحله بعد بگیرد. احمد گوهری که تا ابتدای این فصل بازیکن پرسپولیس و ذخیره بیرانوند بود، به خوبی از شناختش از همبازیان سابق استفاده و دست اسماعیلی فر و امیری را خواند. هیچکس در دنیای فوتبال تقصیر ناکامی یک تیم در ضربات پنالتی را گردن بازیکن خراب کننده پنالتی نمی‌اندازد. یک تیم در طول ۱۲۰ دقیقه، آن هم تیمی که در خانه حریف دو بار با دو گل پیش افتاده، حتماً ایرادات زیادی داشته که نتوانسته تا قبل از سوت پایان داور صعود و پیروزی خود را تضمین کند. این از حسن اخلاق وحید امیری بود که بعد از بازی از طرفداران پرسپولیس عذرخواهی کرد. بازیکنی که با وجود مصدومیت در سن بالا دوباره برگشته و همیشه این سال‌ها مهره‌ای مفید برای پرسپولیس و تیم ملی بوده است. اما این خراب کردن پنالتی برای وحید امیری تکرار یک خاطره تلخ هم بود!

امیری اولین بار در جام ملتهای ۲۰۱۵ توسط کیروش به تیم ملی دعوت و در یک چهارم نهایی آن تورنمنت مقابل عراق که بازی در ۱۲۰ دقیقه ۳-۳ مساوی شد، زننده ضربه پنالتی برای ایران بود و در همین موقعیت با از دست دادن آن باعث ناکامی تیم ملی و صعود عراق به نیمه نهایی شد. امیری بعد از آن دیگر هرگز پنالتی نزد، چه در تیم ملی و چه در پرسپولیس اما دست تقدیر باعث شد او در اراک دوباره به اجبار بعد از ۵ ضربه، پشت پنالتی ششم بایستد. کم نیستند کسانی که در فوتبال می‌گویند چپ پاها پنالتی زنان خوبی نیستند و این بار هم همه چیز طبق خواسته آنها پیش رفت و دوباره وحید امیری پنالتی خراب کرد!

 ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا