اخبار ورزشی

باقری: مغلوب تجربه پرسپولیس شدیم/ در لیگ برتر می‌مانیم

هافبک تیم فوتبال نساجی گفت: می‌توانستیم برابر پرسپولیس امتیاز بگیریم، ولی به تجربه آنها باختیم. 

فوتبال 11

منصور باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شکست خانگی تیمش برابر پرسپولیس گفت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت که پرسپولیس در نیمه اول نمایش بهتری داشت، ولی تیم ما در نیمه دوم با توجه به 10 نفره شدن تیم حریف توانست فشار زیادی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کند. ما گل مساوی را زدیم و حتی می‌توانستیم به برد برسیم، اما پرسپولیس از تجربه خود استفاده کرد و روی یک ضدحمله غافلگیر شدیم.

 

وی در ادامه افزود: امتیاز گرفتن از پرسپولیس آسان نیست، چون آنها بازیکنان بسیار باکیفیتی دارند و شما دیدید که ارونوف چگونه تفاوت‌ها را رقم زد. ما به تجربه پرسپولیس باختیم، ولی این باخت چیزی از شایستگی‌های نساجی کم نمی‌کند.

هافبک تیم فوتبال نساجی همچنین در مورد دیدار پیش روی این تیم مقابل استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: قطعاً این یکی از مهمترین بازی‌های ما در فصل جاری است و کار آسانی در اهواز نخواهیم داشت. با این حال انگیزه زیادی داریم تا در این بازی مهم نتیجه لازم را بگیریم و امیدوارم به هدف‌مان برسیم.

باقری راجع به شانس تیم نساجی برای ماندن در لیگ برتر یادآور شد: ما تیم خوبی داشته و اطمینان داریم که در لیگ برتر می‌مانیم. من نمی‌دانم در نیم‌فصل اول چه اتفاقاتی رخ داد، ولی قطعاً جایگاه نساجی پایین جدول نیست. حتماً در چهار بازی پایانی تلاش خواهیم کرد تا بیشترین امتیاز ممکن را بگیریم و در لیگ برتر بمانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا